![]() |
zoals de straf er nu uitziet vind ik het best eerlijk
geen punten voor de constructeur.. geld straf en rijders mogen blijven gaan voor de titel.. toch hoop ik dat een van de ferrari's nog kampioen kan worden.. (door mclaren de overige races nog op het circuit te verslaan, en natuurlijk wa pech voor mclaren) |
Quote:
|
Quote:
|
Dit zou de officiele uitspraak moeten zijn...
McLaren verliest al zijn punten voor het WK der constructeurs 2007 en krijgt daarbovenop een monsterboete van 100 miljoen dollar.Bron: Pistop.tv |
Da's een rectificatie van dat bericht eerder Joël, dat ze voor 07 en 08 gebanned zouden zijn. Het verhaal van de BBC lijkt op meer en meer plaatsen bevestigd te worden.
|
Quote:
|
De FIA zit er weer warmpjes bij :) De diners en trips van die blauwe blazers zullen nog decadenter worden. Als ze ballen hebben schenken ze het aan een goed doel.
|
Quote:
|
McLaren kan van geluk spreken dat euro vandaag op recordniveau tegenover dollar staat :champagne:
|
Ben toch eens benieuwd hoe ze dat vonnis juist gaan argumenteren morgen. Voor zover ik het verhaal heb kunnen volgen, bevat het toch een paar vreemde elementen en wendingen...
Kan McLaren hier trouwens nog tegen in beroep gaan??? |
Wat een belachelijke vertoning. Dat McLaren al zijn punten ging verliezen had ik al veel eerder verwacht. 100.000.000 dollar? Wat proberen ze hier bij de FIA mee duidelijk te maken eigenlijk. McLaren op de rand van de afgrond duwen en er zo zeker van zijn dat hun huisteampje voor eens en altijd kampioen kan worden?
Waarom maken ze van de F1 niet een soort IRL, maar dan in plaats van Honda motoren, iedereen een Ferrari blokje erachterin. Ik heb dit jaar een spannend seizoen gezien, maar dit is gewoon buiten alle proporties... |
De piloten mogen voor het kampioenschap blijven gaan ... mooi :applaus:
Het "prijzengeld" voor de punten tot nu toe wordt van de boete afgetrokken (ongeveer de helft) ... hypocriet maar mooi :rolleyes: :applaus: Blijft natuurlijk de grond van de zaak. Ik geloof echt dat Ron Dennis, samen met Frank Williams, zowat de laatste échte "racer" is die de F1 rijk is. Deze twee zijn ook diegene die sportiviteit hoog in het vaandel dragen, in tegenstelling met bvb Jean Todt. Dus in 't kort: ik geloof in de onschuld van McLaren als team. Maar ... zelfs de FIA komt hiermee niet weg zonder een sterk bewijs, dus ik ben benieuwd naar het volledige verslag, dat morgen openbaar gemaakt wordt. Wordt vervolgd. |
Quote:
Als iemand, indien bewezen, in de fout is gegaan dan is een straf niet meer dan logisch. Echter, ik begrijp nog steeds niet waarom je met geld je straf kunt afkopen. Het lijkt wel op geloofsbrieven uit de Middeleeuwen. Indien McLaren echt schuldig is, en de FIA echt ballen heeft dan gooien ze McLaren daadwerkelijk buiten tot het jaar stillekes. Deze uitspraak met een geldstraf is weer zo'n halfslachtige-oplossing. Ja, u was fout......maar als u betaald dan mag u blijven meedoen. Trouwens bedrijfsspionage? Als ik wil spioneren bij Ferrari? Dan koop ik die kerel toch weg! Ultieme voorbeeld? Adrian Newey! Eerst Williams naar WK-nivo gepusht, toen gelokt door de centen naar McLaren .........en gelokt door nog meer centen richting RBR! |
Uit de briefing voor de baanposten voor de F1 op Spa:
Quote:
Je kunt het lezen zoals je wilt, maar de vrijwilliger die a.s weekend weer naast de baan staat (voor € 10,00 per dag) mag weer een gevalletje pure intimidatie ondergaan. In 2004 zelf zoiets meegemaakt met zo'n FIA sjarel..........die kwam onderdelen van een Sauber ophalen. Gezien de gelaatsuitdrukking van die pipo heb ik niet de indruk dat alle splinters van het bargeboard de box destijds hebben bereikt van Sauber ;) |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 17:19. |