![]() |
Begint toch weeral serieus te kriebelen voor de 14de ! :gas:
|
Moet je je voor het vrij rijden ook inschrijven, of geldt dit enkel bij de driftcursus?
|
we hebben het liefst dat iedereen inschrijft. In de zomer, tijdens de drukke eran dagen willen we weten of we een inschrijf stop moeten invoeren omdat dan sommige dagen bijna volzet zijn en we de voorrang geven aan vooraf ingeschreven deelnemers.
|
Hey Andy zijn de datums voor 2006 al verder bekend of nog niet ??
Dit in verband met planning etc |
in zolder beginnen ze volgende week pas te werken (behalve in de wheels dan, daar werken ze altijd!)
nu staan enkel 14 en 28 januari in zolder vast en verder 3 en 17 maart in croix. 12 april zal ook wel niet meer weizigen. de overige 10 data geef ik pas vrij als ze echt definitief vaststaan. |
Verdomme, net nu ik eentje wou komen drinken in de Wheels, wordt er daar niet gewerkt. Aangezien ik thuis ook dorst kan leiden, zie ik het nut niet in van daarvoor naar de Wheels te rijden...
Pinzie |
wij zijn er de 14de ook weer bij :gas:
|
Dus nu zaterdag is het weer zover. we gaan het circuit op. De weersverwachtingen zijn goed (6à7 graden en droog)
aangezien we in het begin van het jaar zitten en het nog niet te druk zal zijn laten we de vrije rijders reeds toe vanaf 10u. Dus kan er vrij gereden worden van 10 tot 12 en van 13 tot 16u. Daarna komen de drifters aan bod, die ook al de hele dag in de paddock bezig zijn tijdens de driftschool. voor meer info kijk op onze nieuwe site www.skylimitevents.be |
Ook van de party!! Waarschijnlijk met een hele club!? Altijd gezellig!
|
ik zal er waarschijnlijk ook zijn. maar weet nog niet of ik gewoon rondjes ga draaien of driften. van het driften zijn mijn banden maar lelijk versleten (daarmee bedoel ik 'alleen maar de zijkanten'). voor in het verkeer zijn ze nog nieuw, maar voor circuit ben ik ban om door de randen heen te gaan.
nochtans is de drang om te driften erg groot . we zien zaterdag wel wat het zal zijn. de tweede zaterdag in januari zal ik er ook zijn. maar dan om tijden te rijden. ik ben een korte boite ineen aan het steken (eindoverbrenging 13x59 ipv 14x64) dan moet ik toch nog eens op het oud circuit rijden om te weten of mijn tijden zullen verbeteren. met de lange overbrenging reed ik reeds 2.05. ben benieuwd salut en tot zaterdag yves |
Batterijen zojuist in het contact gestoken om op te laden. Alles aan 't zoeken voor zaterdag en dan kunnen we beginnen om in de eerste auto(sport)foto's vast te leggen voor 2006. Ik kijk er al naar uit.
's Middags waarschijnlijk een heerlijk dagsoepje in de Wheels (voor de kou buiten te vergeten en de sfeer binnen in de Wheels) en dan kunnen we erna weer tegen aan. Mvg... |
Quote:
|
Andy, is er al een balans van hoeveel wagens we mogen verwachten op zaterdag?
Mvg... |
Quote:
De 2 zaterdagen zijn voor mij een mooie gelegenheid om m'n laatste modificatie's te testen, voordat het daadwerkelijke ERAN seizoen weer begint. En uiteraard, om er een gezellige dag van te maken zoals iedere ERAN-Day! :gas: Tot Zaterdag... |
Ben er zaterdag zeker bij! waarschijnlijk wel pas in de namiddag. :gas:
Is inschrijven een pré of kan het gewoon op de ouderwetse Eran-manier door gewoon in te schrijven bij Wheels?:o |
All times are GMT +2. The time now is 19:50. |