De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Nood aan nieuwe raceklassen?? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10557)

Snellen Eddy 10-05-2005 12:43

Quote:

Originally Posted by raceboy
gelul, mensen willen wel betalen.

Als Moderator Raceboy - uw taal ;)

Snellen Eddy 10-05-2005 12:49

Quote:

Originally Posted by Dirtdevil
Het is eigenlijk vrij simpel: de mensen willen spektakel zien. Tis bijna wiskunde:

GT's uit Belcar en BTCS samen in organisatie van Zolder
Touring uit BTCS en TC samen bij PRC group.

Alle 2 de kampioenschappen 6 wedstrijden (3 zolder - 3 franco) + 1 buitenlandse verplaatsing.

Kan het nog simpeler of spelen er andere zaken. ;) :frusty:
In zo een klein landje zo een potentieel, ge zou ze toch de :fight: insmijten.

Rest er nog 1 vraag, hebben ze dan nog die mannen van Brussel nodig en houden die de boel niet bewust tegen? Ik kan mij moeilijk van de indruk ontdoen dat PRC hiervoor geen vragende partij is. ;)

Dirtdevil 10-05-2005 12:54

Quote:

gelul, mensen willen wel betalen..

Neem alle Vip's en mensen met een gratis toegangskaart eens weg, en bekijk het aantal toeschouwers dan nog eens. Blijft er al heel wat minder over.
Ik zeg niet dat er geen spektakel meer is, maar het is allemaal wat minder geworden ...

@ raceboy
Blijkbaar zit mijn uitspraak van "gedeukte deuren" u wel hoog he? Ik doelde gewoon op spanning! Of doet gij uw ogen toe als ze deur aan deur de chicane ingaan? Zit allemaal in de prijs inbegrepen thans! :D

grtz

Raceboy 11-05-2005 00:08

Quote:

Originally Posted by Dirtdevil
@ raceboy
Blijkbaar zit mijn uitspraak van "gedeukte deuren" u wel hoog he? Ik doelde gewoon op spanning! Of doet gij uw ogen toe als ze deur aan deur de chicane ingaan? Zit allemaal in de prijs inbegrepen thans! :D

grtz

nee deur aan deur is spannend. Toestanden zoals vorig jaar in de clio cup zijn echter ongewenst. Een half veld dat reed om de andere helft eruit te rijden.

trouwnes waarom denkt iedereen dat de mensen spektakel willen zien? Hoe verklaar je dan al die mensen die een half maandloon neerleggen om F1 te gaan zien.

Dirtdevil 11-05-2005 08:47

Quote:

nee deur aan deur is spannend. Toestanden zoals vorig jaar in de clio cup zijn echter ongewenst. Een half veld dat reed om de andere helft eruit te rijden.

trouwnes waarom denkt iedereen dat de mensen spektakel willen zien? Hoe verklaar je dan al die mensen die een half maandloon neerleggen om F1 te gaan zien.

Wat de clio cup betreft ben ik het volledig met je eens! mareuh, rubbin' is racing! :)

En waarom betalen de mensen wel voor de F1 en niet voor de Belcar? Volgens mij heeft het iets te maken met de onbereikbare uitstraling van die wereld, en omdat de F1 iets heeft wat half de wereld 19 weekends per jaar bezig houdt.
In het geval van Zolder: zij houden mensen 52 weken per jaar bezig, maar dat zijn dan wel de mensen die het dicht willen krijgen! Mja :Offtopic: sorry.

All times are GMT +2. The time now is 23:35.