De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2005, de overige berichten (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9130)

Thomaske 15-02-2005 07:52

Ik heb helemaal geen opmerking gemaakt. Ik stelde gewoon vast dat het dit jaar geen VOLLEDIG seizoen Belcar zou worden voor de Kamala. Ik was er zeker van dat ze wel gingen testen en Pascual meld dat ze plannen hebben om de 24U te rijden.

Mvg

Mark 15-02-2005 19:58

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Ik heb helemaal geen opmerking gemaakt. Ik stelde gewoon vast dat het dit jaar geen VOLLEDIG seizoen Belcar zou worden voor de Kamala. Ik was er zeker van dat ze wel gingen testen en Pascual meld dat ze plannen hebben om de 24U te rijden.

Mvg

Mooi voorbeeld, op twee berichten kun jij jezelf perfekt tegenspreken. Well done ;)

Quote:

Intussen zijn de eerste inschrijvingen voor 2005 binnen. AD Sport zorgde voor de primeur met de Euphony-Porsche 996 biturbo voor Koen en Kris Wauters en eenzelfde exemplaar voor teameigenaar Albert Vanierschot en nog een tweede rijder
www.pitstoptv.be
:D Wij zitten al op 44! Toch eens benieuwd hoeveel kwakkels wij te pakken hebben bij de start van het seizoen ;)

Quote:

nieuw reglement: De Belcar denkt daarbij aan de veiligheid van de baanposten en het werken in de pitlane.
www.pitstoptv.be
:) En als het denken wordt omgezet in harde feiten ben ik in mijn sas ;)

fordje 15-02-2005 20:13

Quote:

Originally posted by Mark
...
:D Wij zitten al op 44! Toch eens benieuwd hoeveel kwakkels wij te pakken hebben bij de start van het seizoen ;) ...

Mark,

Zonder te muggeziften, even een randbemerking:

Niet vergeten dat een inschrijving voor de MVD Belcar maar echt definitief is zodra alle benodigde formaliteiten zijn vervuld en het inschrijvingsgeld is toegekomen.

De 44 inschrijvingen die hier zijn opgelijst zijn idd aangemeld (en zullen uiteindelijk voor het overgrote deel ook wel opduiken in de inschrijvingslijst ) maar blijkbaar draait de papiermolen ergens trager zodat er op dit moment voor vele nog geen definitieve inschrijving is.

Tot zover de "kleine lettertjes " ;)

Quote:

... En als het denken wordt omgezet in harde feiten ben ik in mijn sas ;)
Terechte hoop. Vorig seizoen heeft soms bewezen dat sommige (soms banale) situaties akelige vorm aannemen.

Mark 15-02-2005 21:17

Quote:

Originally posted by fordje
Zonder te muggeziften, even een randbemerking:

Niet vergeten dat een inschrijving voor de MVD Belcar maar echt definitief is zodra alle benodigde formaliteiten zijn vervuld en het inschrijvingsgeld is toegekomen.

Tot zover de "kleine lettertjes " ;)

Volgens mij is de titel van die thread toch wel erg duidelijk gesteld:

Startlijst Belcar 2005, de mogelijke deelnemers

Voor zover mijn randbemerking in grote letters. Nu eens kijken waar ik de anti-muggen spray kan vinden ;)

TT Racing 18-02-2005 13:35

Quote:

Originally posted by Baron
Dat denk ik niet Mark. Voor GLPK mag je het stilaan een traditie noemen dat ze tamelijk laat met hun plannen uitpakken. Trouwens, na alle heisa rond de Corvette en het welles-nietes spelletje met de Hezemansen, denk ik dat die van Hasselt nu pas naar buiten zullen komen als hun project volledig rond is.
Bij GLPK hebben ze in ieder geval hun mezzanine in Zolder opgezegd.

Mark 18-02-2005 13:56

Waarschijnlijk geen gastoptredends van de fabrieks BMW M3 GTR.......geen 24 uur van Spa, dus ook geen behoefte aan nationale GT wedstrijden.

Quote:

Vorig jaar behaalde BMW met de M3 GTR een dubbelzege in het evenement in de Eifel. Daarbij versloeg men onder andere de DTM-fabrieksteams van Opel en Audi. Dit jaar was er lange tijd onzekerheid over de deelname van BMW, mede omdat de beide andere merken niet van start zullen gaan. Uiteindelijk kwam toch het groene licht voor de Schnitzer-renstal onder leiding van Charly Lamm. Verwacht wordt, dat dit het laatste optreden van de BMW M3 GTR wordt.

www.autosport.nl

marcel 19-02-2005 19:10

Quote:

Originally posted by Scapa
De Gordon RSR doet niet een ganse kampioenschap. Minimum 2 races in Zolder, voor de rest LMES. bron: autosport.be
hmm, Gordon RSR = Lambert/Lefort toch? de huidige GTB-Kampioenen? wel spijtig dat ze niet het hele seizoen rijden dan...

Scapa 20-02-2005 15:37

Quote:

Originally posted by marcel
hmm, Gordon RSR = Lambert/Lefort toch? de huidige GTB-Kampioenen? wel spijtig dat ze niet het hele seizoen rijden dan...
Yep, de Thiersen zullen het anders graag horen :D

Beliën-Jakobs, TA kampioenen anno 2004, doen er nog een jaar bij op hun V8. (bron: pitstoptv.be)

Bart.Vandecavey 20-02-2005 20:52

Quote:

Originally posted by Scapa
Yep, de Thiersen zullen het anders graag horen :D

Beliën-Jakobs, TA kampioenen anno 2004, doen er nog een jaar bij op hun V8. (bron: pitstoptv.be)

Als je moet winnen omdat andere deelnemers afhaken is het ook niet leuk hé... Liever in een rechtstreeks duel met gelijk materiaal... Maar een RSR is natuurlijk wel een beetje hoog gegrepen...

ICEMAN 22-02-2005 14:53

Ik denk toch dat gij dat artikel niet te goei gelezen hebt. Er staat NERGENS dat deze wagens dit seizoen aan de start gaan komen. Het gaat over exotische auto's. :rolleyes:

Mark 22-02-2005 17:08

Quote:

Originally posted by ICEMAN
Ik denk toch dat gij dat artikel niet te goei gelezen hebt. Er staat NERGENS dat deze wagens dit seizoen aan de start gaan komen. Het gaat over exotische auto's. :rolleyes:
Dan zou ik het stukje nog maar eens goed lezen.

Quote:

. De technische reglementen van de Mediagroup Van Dyck Belcar zorgen ervoor dat dit kampioenschap openstaat voor een brede waaier aan voertuigen met een exotische tint wat de verscheidenheid van het startveld alleen maar kan bevorderen. De Ultima’s zijn daar een mooi voorbeeld van. Maar ook de komst van twee Stealth’s voor Van Moerkerke en Greensall, de Saker van Buskens/Stroek, de Marcos-sen Mantis van Eurotech en Moritz, de LM600 van Cor Euser, maar ook de achterwielaangedreven MINI S3 (Van de Velde/Ickx), Ford Mondeo (MSE-Van Delm/Neyens) en Audi TT (Mattheus/Redant) zorgen steeds voor een exotische sfeer binnen de Belcarfamilie.

Belcar, short news 2
"De komst" wil aangeven dat het nog moet gaan gebeuren, daarna wordt er een rijtje wagens opgenoemd die verband houden met die "komst". Daarnaast, je gaat toch geen wagens noemen in een pr-stukje die niet op de baan zullen verschijnen ;)

Brecht 22-02-2005 21:06

Die LM 600 van Euser, gaat die in heel seizoen meebollen ?

Greetzz.. Corvetteboy

Mark 22-02-2005 22:34

Quote:

Originally posted by corvetteboy
Die LM 600 van Euser, gaat die in heel seizoen meebollen ?

Greetzz.. Corvetteboy

Geen idee, dat kun je niet opmaken uit de tekst.

Scapa 22-02-2005 22:47

BTCS is voor veel teams uit de Toerisme-klasse een aanlokkelijk alternatief... Een top 10 plaats is in de Belcar al een succes, in BTCS rij je voor de algemene overwinning.

ICEMAN 23-02-2005 00:33

Hetgeen ik gehoord heb blijft de Mondeo nog altijd op stal. Reden: budget.

Ik denk ook niet dat we dit jaar de BMW 1 van G&A te zien gaan krijgen. Om het in de woorden van Guino te zeggen: Ik denk niet dat hy Belcar gaat rijden omdat we op dit moment er geen piloten/budget voor vinden.

All times are GMT +2. The time now is 01:20.