![]() |
Ik heb helemaal geen opmerking gemaakt. Ik stelde gewoon vast dat het dit jaar geen VOLLEDIG seizoen Belcar zou worden voor de Kamala. Ik was er zeker van dat ze wel gingen testen en Pascual meld dat ze plannen hebben om de 24U te rijden.
Mvg |
Quote:
Quote:
Quote:
|
Quote:
Zonder te muggeziften, even een randbemerking: Niet vergeten dat een inschrijving voor de MVD Belcar maar echt definitief is zodra alle benodigde formaliteiten zijn vervuld en het inschrijvingsgeld is toegekomen. De 44 inschrijvingen die hier zijn opgelijst zijn idd aangemeld (en zullen uiteindelijk voor het overgrote deel ook wel opduiken in de inschrijvingslijst ) maar blijkbaar draait de papiermolen ergens trager zodat er op dit moment voor vele nog geen definitieve inschrijving is. Tot zover de "kleine lettertjes " ;) Quote:
|
Quote:
Startlijst Belcar 2005, de mogelijke deelnemers Voor zover mijn randbemerking in grote letters. Nu eens kijken waar ik de anti-muggen spray kan vinden ;) |
Quote:
|
Waarschijnlijk geen gastoptredends van de fabrieks BMW M3 GTR.......geen 24 uur van Spa, dus ook geen behoefte aan nationale GT wedstrijden.
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Beliën-Jakobs, TA kampioenen anno 2004, doen er nog een jaar bij op hun V8. (bron: pitstoptv.be) |
Quote:
|
Ik denk toch dat gij dat artikel niet te goei gelezen hebt. Er staat NERGENS dat deze wagens dit seizoen aan de start gaan komen. Het gaat over exotische auto's. :rolleyes:
|
Quote:
Quote:
|
Die LM 600 van Euser, gaat die in heel seizoen meebollen ?
Greetzz.. Corvetteboy |
Quote:
|
BTCS is voor veel teams uit de Toerisme-klasse een aanlokkelijk alternatief... Een top 10 plaats is in de Belcar al een succes, in BTCS rij je voor de algemene overwinning.
|
Hetgeen ik gehoord heb blijft de Mondeo nog altijd op stal. Reden: budget.
Ik denk ook niet dat we dit jaar de BMW 1 van G&A te zien gaan krijgen. Om het in de woorden van Guino te zeggen: Ik denk niet dat hy Belcar gaat rijden omdat we op dit moment er geen piloten/budget voor vinden. |
All times are GMT +2. The time now is 01:20. |