De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2005, de overige berichten (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9130)

Mark 02-02-2005 00:53

De oude "RS" van Lefort / Lambert staat te koop op http://www.racecarsdirect.com/cars/d...id=17258&cat=0

Is dit nu die wagen die krom als een hoepel was na de trainigen van de 24 uur? Dus nieuwe kast en de bruikbare onderdelen overgezet in de nieuwe kast?

Bart.Vandecavey 02-02-2005 10:00

Quote:

Originally posted by Mark
De oude "RS" van Lefort / Lambert staat te koop op http://www.racecarsdirect.com/cars/d...id=17258&cat=0

Is dit nu die wagen die krom als een hoepel was na de trainigen van de 24 uur? Dus nieuwe kast en de bruikbare onderdelen overgezet in de nieuwe kast?

Dat is dat nieuw chasis dus waarschijnlijk wel niet krom... Vraag me eigenlijk af, of ze wel stukken uit hun oude auto hebben in deze wagen ingebouwd

Peter Baert 02-02-2005 11:15

Lefort en Lambert bieden in AutoHebo al een tijdje het volgende te koop aan:

- Porsche 996 GT3-RS van 2003, revisies door Porsche, kas van 2005, 20 velgen, talrijke onderdelen, perfecte staat, 170.000 euro zonder BTW
- Porsche 996 GT3 Cup van augustus 2004, 24 uren en weer nieuw gezet, wit, perfecte staat, 92.000 euro zonder BTW

:)

Tot slot nog iets tussen mijn haakjes: wat betekent "speichern" of "rippen"?

Mark 02-02-2005 13:37

Quote:

Originally posted by Peter Baert

:D :D En toevallig op een Duits forum geweest? ;)

Gezien de FAQ van De Paddock mag ik daar geen uitleg over geven ;) Stuur me maar een mailtje dan leg ik het je wel uit......... er waren wat Duitsers die problemen hadden met de live-stream van Pitstop, via een foefje kun je dat oplossen ;)

Integra 02-02-2005 13:38

Quote:

Originally posted by Peter Baert
Lefort en Lambert bieden in AutoHebo al een tijdje het volgende te koop aan:

- Porsche 996 GT3-RS van 2003, revisies door Porsche, kas van 2005, 20 velgen, talrijke onderdelen, perfecte staat, 170.000 euro zonder BTW
- Porsche 996 GT3 Cup van augustus 2004, 24 uren en weer nieuw gezet, wit, perfecte staat, 92.000 euro zonder BTW

:)

Speichern = opslaan
speicher = geheugen :)

Mark 02-02-2005 13:52

Even een poll beinvloeden :D ;)

www.project-lemans.de => Welche nationale Serie wird 2005 die bedeutenste in Europa? => Die keuze mag je zelf bepalen........maar "we" staan al aardig hoog ;)

Mark 02-02-2005 19:15

Quote:

Originally posted by Pascal
Bron Turbo Magazine 130 en ik citeer :

Audi op de planeet Belcar

Het is ver weg en met heel wat vraagtekens. Wat gaat dat geven ???

C U

Nou, die planeet komt steeds dichterbij. Het staat zelfs in de Autosport van deze week. Echte onzin staat daar nooit in ;)

Quote:

APOLLO ROCKET IS GO

Gumpert said: “This car was designed with racing in mind and
we are confident that we can be on the tracks this year. Racing will help prove its capabilities.”

re-production versions of the spaceframe supercar are already up and running and the plan is for a car to race in a domestic-level GT series this season, most likely Belcar in Belgium .
Autosport issue 03-02-05
Er staat nog wat meer info in dat artikel. Voor 2006 wil men een GT-1 homologatie binnen hebben zodat FIA GT en Le Mans tot de mogelijke inzet gebieden gaan behoren.

Brecht 02-02-2005 19:30

Olivier Muytjens gaat in zee met Speedlover. Gaat rijden met een Porsche 996 GT3 Cup samen met JP Verhoeven. De roll out is voorzien op 10 februari te Zolder.

Bron : www.autosport.be

Greetzz.. Corvetteboy

Mark 04-02-2005 21:19

Shit, heb ik net een Prodrive 550 en Saleen S7R op de kop weten te tikken voor Belcar 2005. Mag ik niet van start gaan met die kisten :D :D

Volgens het nieuwe technische regelement zijn punt 2 en 4 tegenstrijdig. De wagens uit de FIA GT klasse 2004 vallen dit jaar onder de FIA GT1 klasse. Wat staat in punt 4?
Quote:

4. Wagens die ooit behoorden tot de FIA-groep C, de FIA-groep GT1 of de FIA-groep Sportscars, of
Nou, ooit........dat kan dus ook 2005 zijn:D Nu weet ik wel dat ze de Mercedessen en Porsches bedoelen uit 1997/1998. De tekst is in ieder geval op verschillende wijze interpreteerbaar ;)

Voor de rest niks raars kunnen vinden, zelfs de safety-car procedure is ongewijzigd gebleven dit in tegenstelling tot eerdere berichten. Weet wel al welke thread ik ga starten na de nachtraining van de 24 uur van Zolder 2005 :D De nummers zijn dit jaar weer net zo slecht te lezen ;)

Scapa 04-02-2005 21:36

Zou dat die gele Porsche van op de Racing Show in Luik zijn?

Mark 04-02-2005 21:40

Quote:

Originally posted by Scapa
Zou dat die gele Porsche van op de Racing Show in Luik zijn?
Die gele lijkt me een Bi-turbo GPR Special product ;) te zijn......machtige wagen.

Scapa 04-02-2005 21:49

Quote:

Die gele lijkt me een Bi-turbo GPR Special product ;) te zijn......machtige wagen.
Enig idee waar ze die zouden willen inzetten? BTCS is uitgesloten. Het lijkt me ook uitgesloten dat ze die enkel hebben om in de garage te staan.

Scapa 04-02-2005 21:51

Ik zal dat order bij Aston Martin voor die 2 DB9R's daan maar annuleren zeker :frusty:

Baron 05-02-2005 17:15

Quote:

Even een poll beinvloeden :D ;)

www.project-lemans.de => Welche nationale Serie wird 2005 die bedeutenste in Europa? => Die keuze mag je zelf bepalen........maar "we" staan al aardig hoog ;)

Je moet de tussenstand van die poll nu eens bekijken!
Wat zo een kleine oproep kan doen.

De Paddock als drukkingsgroep. We zijn goed bezig! :D

Mistery 05-02-2005 19:27

Quote:

Originally posted by Scapa
Enig idee waar ze die zouden willen inzetten? BTCS is uitgesloten. Het lijkt me ook uitgesloten dat ze die enkel hebben om in de garage te staan.
GPR heeft deze Porsche gebouwd in opdracht van een afnemer in 'het buitenland'. Ze zullen de wagen dus normalerwijze zelf niet runnen. O ja, ik moet zeker aan bronvermelding doen? Bron : ikzelf :D

All times are GMT +2. The time now is 07:55.