![]() |
De oude "RS" van Lefort / Lambert staat te koop op http://www.racecarsdirect.com/cars/d...id=17258&cat=0
Is dit nu die wagen die krom als een hoepel was na de trainigen van de 24 uur? Dus nieuwe kast en de bruikbare onderdelen overgezet in de nieuwe kast? |
Quote:
|
Lefort en Lambert bieden in AutoHebo al een tijdje het volgende te koop aan:
- Porsche 996 GT3-RS van 2003, revisies door Porsche, kas van 2005, 20 velgen, talrijke onderdelen, perfecte staat, 170.000 euro zonder BTW - Porsche 996 GT3 Cup van augustus 2004, 24 uren en weer nieuw gezet, wit, perfecte staat, 92.000 euro zonder BTW :) Tot slot nog iets tussen mijn haakjes: wat betekent "speichern" of "rippen"? |
Quote:
Gezien de FAQ van De Paddock mag ik daar geen uitleg over geven ;) Stuur me maar een mailtje dan leg ik het je wel uit......... er waren wat Duitsers die problemen hadden met de live-stream van Pitstop, via een foefje kun je dat oplossen ;) |
Quote:
speicher = geheugen :) |
Even een poll beinvloeden :D ;)
www.project-lemans.de => Welche nationale Serie wird 2005 die bedeutenste in Europa? => Die keuze mag je zelf bepalen........maar "we" staan al aardig hoog ;) |
Quote:
Quote:
|
Olivier Muytjens gaat in zee met Speedlover. Gaat rijden met een Porsche 996 GT3 Cup samen met JP Verhoeven. De roll out is voorzien op 10 februari te Zolder.
Bron : www.autosport.be Greetzz.. Corvetteboy |
Shit, heb ik net een Prodrive 550 en Saleen S7R op de kop weten te tikken voor Belcar 2005. Mag ik niet van start gaan met die kisten :D :D
Volgens het nieuwe technische regelement zijn punt 2 en 4 tegenstrijdig. De wagens uit de FIA GT klasse 2004 vallen dit jaar onder de FIA GT1 klasse. Wat staat in punt 4? Quote:
Voor de rest niks raars kunnen vinden, zelfs de safety-car procedure is ongewijzigd gebleven dit in tegenstelling tot eerdere berichten. Weet wel al welke thread ik ga starten na de nachtraining van de 24 uur van Zolder 2005 :D De nummers zijn dit jaar weer net zo slecht te lezen ;) |
Zou dat die gele Porsche van op de Racing Show in Luik zijn?
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik zal dat order bij Aston Martin voor die 2 DB9R's daan maar annuleren zeker :frusty:
|
Quote:
Je moet de tussenstand van die poll nu eens bekijken! Wat zo een kleine oproep kan doen. De Paddock als drukkingsgroep. We zijn goed bezig! :D |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 07:55. |