![]() |
Quote:
|
verschrikkelijk!!
|
Er bestaan ook platen met pinnekes op die onder de schedelhuid kunnen bevestigt worden, en scarification is zo een trend om express littekens te gaan branden op het lichaam... Dat van die middenvinger als een stompje, da's een idee dat niet had mogen luidop gezegd worden denk ik ;)
Maar komen veel van die dingen niet van Afrikaanse, Aziatische,... inheemse stammen die dit gebruik al eeuwen in hun cultuur als normaal aanvaarden ? Zelfs verplichten bij het volwassen worden van hun kinderen ? In de onderlip zo een schoteltje, rond de nek heel veel ringen om die heel lang te maken, en die zware oorbellen om de oorlellen uit te rekken... Beentjes door de neus... |
Quote:
|
Neen, jij niet Sennake, niet hier en nu, maar ginder is het een al verschrikkelijk lang ingeburgerd gebruik dat voor die mensen doodnormaal is en waar ze zich geen vragen bij stellen.
Wie weet vinden zij het het feit dat sommigen hun haar hier blonderen ook wel shockerend of compleet belachelijk. (Bijna) alles is relatief (als je dan weer over (vrouwen)besnijdenis begint, heb je al meteen een controversieel onderwerp). |
Quote:
|
Lol gij jaagt de mensen ook graag schrik aan :)
FF |
:d
hihi... zie k bij mij nog ni direct gebeuren, en als da t wel tgeval is... dan heb k da ook weer is meegemaakt he :D |
Om de wereld nog wat gekker te maken:
<a href="http://www.babyink.com/">tattoo's voor kinderen</a> Trouwens, die piercings zijn 'in' naar het schijnt. Zonet op de radio een spot gehoord waarin men reclame maakt om metaal in je lijf te laten boren. |
:-)
piercings zijn verslavend... de volgende komt eraan.... please don't shoot me (of bekijk me ni scheef op de 24ui ;-)) |
Ik vind da vree lelijk, ik weet niet hoe mensen dit willen? (no offence :D :D )
|
none taken ;-)
k begrijp ook ni hoe mensen bvb willen rondrijden in een smart of zo |
Quote:
Kan ik ook niet begrijpen; oerlelijk, onpraktisch en super onveilig... |
All times are GMT +2. The time now is 08:57. |