![]() |
1 Attachment(s)
Quote:
http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1335875031 |
Quote:
de tafel was echt wel de mooiste van de zaal van de paddock want al die andere dingen boeien mij niet zoals leger , vliegtuigen , enz heb mij zelfs bij domino een kitje gekocht de c4 van heller :p proficiat aan de winnaars iedereen moest goud krijgen vind ik echt top modellen en dan de citroen man wa een klasse en het is nog niet eens klaar |
Het was i.d.d. een gezellige dag.
Hiervoor weer mijn dank aan alle Paddocker's welke aanwezig waren, waardoor we weer lekker hebben bijgekletst. ;) Special thanks to: Guy: voor de heerlijke koffiekoeken... Johny: voor zijn altijd weer enorme inzet voor het opbouwen en afbreken van de stand. Tim: voor het meebrengen en laten logeren van mijn modellen, alsmede het mogen meerijden naar en van de beurs. En de rest: voor de kletspraat en de nodige drankjes. :D :D :D |
Quote:
Quote:
Zou kunnen, maar dan is het electrisch schema van Heller weeral niet juist (zucht)... Quote:
Proficiat aan alle prijswinnaars. Ik lees hier dat het weer een geslaagde acte de présence is geweest. Ook bedankt dat mijn model zonder noemenswaardige kleerscheuren opnieuw is thuis geraakt. Ik sta er trouwens versteld van dat er zoveel interesse voor mijn model bestaat. Dat is misschien een hint voor de andere bouwers om ook eens aan large-scale modellen te beginnen? Je zal zien: het werkt echt verslavend eens je er aan bent begonnen! ;) |
Quote:
|
johny zevert miss veel maar wilt altijd mensen helpen en tips geven
en een goeie uitleg duurt lang he :champagne: |
Het zag er mij weer een plezante bedoening uit zoals gewoonlijk. Bij deze wil ik iedereen die een prijs heeft gewonnen feliciteren. Het zijn echte pronkstukken.
Groeten, Lesley |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Maar het zij U vergeve. Een mens - ook een voorzitter - wordt al wat ouder en kan tenslotte niet alles onthouden, nietwaar? :p Met andere woorden: gijlie gaat me ni liggen hebben zé manne ... ;) |
Quote:
Proficiat aan iedereen! :applaus: |
Quote:
En tja, als ik niet eens door had dat het hier een zescilinder betreft kon ik de ontstekingsvolgorde met slechts 4 cijferkes nooit correct hebben natuurlijk. Ik had al moeite met het onthouden van de ontstekingsvolgorde van mijn Honda MT50, en dat was slechts een 50cc ééncilinder ;) 142635 lijkt me voor een zescilinder eerder normaal, maar ik heb nog nooit een zespitter gehad natuurlijk... ;) |
Quote:
|
Quote:
Maar ik betwijfel of ie dan loopt. Want het benzinefilter zit ook aardig verstopt.:crazy: |
All times are GMT +2. The time now is 06:57. |