![]() |
Zo te zien zal het weeral de hele dag op ISO 400 werken worden, ik haat het!
Mvg... |
Levert da dan minder mooie foto's op? :confused:
|
Quote:
|
Quote:
Mvg... |
Het KMI is bijgedraaid, gelukkig:
- zwaar bewolkt, eerst droog later regen dit is voor de Kempen op zondag |
Geen bezwaar op slecht weer als er maar licht genoeg is :D
Alhoewel, zo de laatste race in het duister gaat ook wel iets hebben hoor. Mvg... |
Onze oefenrace wordt druk bezocht.
23 wagens in de grote klasse en 30 in de kleine. Dit hadden we zelf nooit verwacht. Toch een duidelijk signaal dat tal van hobbyisten erop zaten te wachten. Verder zitten we momenteel met en 25 aanmeldingen voor de time trial. Hier zullen er ongetwijfeld nog enkele bijkomen. Verder zit ook de driftschool helemaal vol. We gaan onze handen vol hebben dit weekend. |
Prachtige dag achter de rug.
De hele voormiddag goed en droog weer gebleven. Tegen 13.00 stilletjes beginnen regenen tot op het einde alles met bakken uit de hemel viel. Foto's ging goed, alleen op het laatste in de gietende regen terwijl 't ook al donker was, was het gewoon niet meer te doen. Thanks aan iedereen die deze dag mogelijk heeft gemaakt want volgens mij was het een echte voltreffer. Mvg... |
ben heel tevreden om dit iniatief genomen te hebben maar ben nu vooral moe. Breng morgen een verslagje uit.
|
Amai amai, wat een dag zeg.
Dit is dus echt wat er meer moet gedaan worden (alleen zonder regen dan). Iedereen die ik gisteren nog gesproken heb was super tevreden net als ik. Mijn prestaties daarentegen waren een stuk minder, maar wat wil je met half versleten semi-slicks in de gutsende regen. @Andy, wanneer is de volgende :D:D Race-groeten, Jo Smets |
Prachtige dag gisteren, en zaaaaaaaalig weer ook. Heeft er iemand foto's van m'n Peugeotje 205, wit, startnr.48?
In alle drukte thuis m'n fototoestel vergeten. Als er ook iemand is die een film van 1 v.d.2 wedstrijden moest hebben (klasse A), dan zou ik hem graag copieren of kopen.. Fantastische dag Andy, zo mogen er van mij nog komen. Groetjes, Donald |
Quote:
|
Quote:
... maar het speelde toch mee :D:D |
Quote:
|
|
Het was megafijn . :gas:
Met afvalstraatbandjes , profiel bijna weg . Ik kon bijna de ' kleinere ' autootjes volgen . :) Eigenlijk was het waterskie-en in de 2de race . Mijn drifthok rijdt wel bokkig als ie rechtdoor moet . Al bij al een leuke ervaring rijker . Fantastisch concept . |
Niet meegedaan met de race. Wel met het douchen met kleren aan :D
Driftschool afgewisseld met timetrial 2. Leuk nog eens te kunnen driften op het circuit van Zolder. Wel twee spins in de eerste linkse... watergladheid zullen we maar zeggen :o Rustig op de andere stukken met 3.5 bar in de Chinezen op de achteras ... en plezier in de chicanekes... Dank U... smaakt spijtig genoeg naar meer... Testrace zou voor mij ook in de zomer moeten gehouden worden. Ik vond het een mega succes. Nooit mannen zo snel de berg op zien gaan... Skylimit heeft een aantal toprijders in z'n rangen. Chapeau! MDRIFTPOWER BMW M3 |
ik vond het ook een fantastische dag! Mega geslaagd zou ik zo zegge. Alleen opt laatste serieus uitgeregend hé Andy. :D Alleen jammer dat ik er toch een paar de zwarte vlag heb moeten geven. :( @ M-jo: Volgende keer nimme opgeven als ge aan de leiding ligt e. :D
|
Stroompanne lag aan de oorzaak van de opgave . :(
Met veel humor hebben de mannen dat effe gefixt . ;) |
Ik moet nog altyd uw smeergeld ontvange vo uw deelname aan de 2de race hé Jo. :D Remember? ;)
|
hey
ik heb me ook fantastisch geamuseerd, ook een complimentje voor andy en zijn team. ik ben wel een keer appart geroepen omdat ik onder een sc procedure een paar auto's ingehaald heb ik had nl te laat het bordje sc gezien. heeft er iemand toevallig foto's van mijn minikes (grijs met zwarte meten en de andere is groen met oranje). volgende keer ben ik er zeker weer bij polmini tsonnehuys@skynet.be |
m-jo was gij da met nummerke 98?
da was dezelfde auto as uw fotoke, heb genoten van uw riftshowke elke keer da je in de jacky icks aan kwam:applaus: |
het was ondanks het weer een mega gezellige dag ik heb me goed geamuseerd en is zeker voor herhaling vatbaar:D
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
- Sorry - tikken - dat - . Mvg... |
Quote:
volgende keer maak ik dat ik er ook bij ben...(als ik nie moe werken:mad: ) nochtans had ik het serieus nodig: vééltevéél stress op't werk, overlijden in de familie, lnog altijd last met de gezondheid;maar ja je kan niet oud worden & knap blijven hé, dan moet je inleveren op een ander vlak:D |
Volgend jaar doe'k ook mee . En ook weer wat meer ErAn, vooral die zondagen(behalve autosalonperiode) komen goed uit : geen verlof partito .
|
Quote:
|
ik vond het alvast DOLLETJES !
:+ nee, super , écht. We hebben tenminste de kans gehad de mechanicien eens te laten rijden , geïnteresseerden mee te nemen ( we reden immers gewoon ALLES, ook de time trial ) én EINDELIJK een fotootje van de Kever in actie ! Slechts één minpuntje ; het gebrek aan disipline onder "geel" en "SC". Och ja, en het shitweer in de laatste race. Daar heb ik 'm aan de kant moeten zetten : we hadden wel een verluchtingspijpje maar die moest of naar de ruit of naar mijn bril, maar in beide gevallen dampte dan de andere aan ........ Voortrijden was niet verantwoord geweest.............. Al bij al SUPER GOED GEAMUSEERD voor een FRACTIE van de kost van een Sprint race.:applaus: |
Quote:
Witten Drifter (aka Trackfun) = Beste leerling van den Duke = #98 = wil absoluut terug op circuit driften en daar ik op natte baan geen geluidsoverlast kan creeren was het weer "Ode aan de driftvreugde" op Zolder. Beide BMW M3... meer moe da nie zijn Allé 't doet mij plezier dat het amusant was om naar te kijken. Voor mij mag het gans het jaar regenen op Zolder :gas: :gas: :gas: |
Quote:
tijdens begin sc reed ik achter u in de 2de race(gele kever). Ik reed 65km/u. Na de sc-procedure waart gij uit het zicht verdwenen en had ge bijna een halve ronde voorsprong!??? Heb beide race 's onboard gefilmd,maar ik weet niet hoe ik deze online moet zetten. Weet er trouwens iemand of je tijdens de race meteen moest binnenkomen bij zwarte vlag, of mocht dit ook pas na de race? Na de 1ste race zag ik er namelijk verschillende stoppen voor een krabbel te zetten. |
Quote:
Klopt , ik ging ook in de fout :o : omdat ik geen km-teller heb besloot ik bij de bmw voor me aan te sluiten. ( zoals bij de "gebruikelijke SC " ) . Toen die echter voorbij begon te steken bij voorliggers ( onder geel dus ) heb ik maar afgehaakt. Nu, je moet ook het groen goed in het oog houden : als het groen is , terug op het gas . Als je dan één of twee posten groen mist, heb je gelijk terrein verloren . Zwart is meteen stoppen ( ttz binnen de 3 ronden ) |
klopt,als je net tussen bianchi en de chicane zit met een groene vlag,heb je pech.
Ik heb zo de rode porsche in race 1 kunnen vangen:D ,maar na een halve ronde had ie mij terug:bye: |
het was wel lollig hé :gas:
|
Ik heb mij nog nooit zo geamuseerd,applausje voor eran:applaus:
Ik vond het alleen spijtig dat ik 3 rondes voor het einde van race 1 zwart kreeg(lag toen 2de). 96.8db is onmogelijk! De mensen aan de pitmuur zijden dat ze me amper voorbij hoorde komen(heb originele demper,met schotten erin). Volgende keer mischien meer geluk. |
Quote:
|
Quote:
Ik spreek me niet uit over ....... Hou er echter ook rekening mee dat ook inductielawaai meetelt . Met name Golfjes hebben daar last van : meer lawaai van voren dan vanachter !:eek: 3 ronden voor het einde zwart krijgen , wil zeggen dat je rustig mag uitrijden ! ( vraag dat maar aan de Sprinters, heeft me verdomme een 3e plek gekost. maar ja sommigen ........ ) |
Sorry aan al diegene die de zwarte vlag kregen. Ik voerde ook maar instructies uit. :(
|
Quote:
Eender naar de organisatie van de BSC. |
All times are GMT +2. The time now is 21:35. |