![]() |
Quote:
Anyway, Le Weekend Sportive opende met een 5-minuten reportage over Dudu, dus in Wallonië heeft het zeker de nodige aandacht gekregen. Van de VRT of VTM 'coverage' weet ik niks, vermits niet naar gekeken. |
Quote:
Het is Gianni ipv. Gino :+ Weekend sportif heeft nog beelden laten zien van z'n eerste seizoen in de Saxo, waar hij vanaf de eerste rally iedereen op een hoop reed. |
Quote:
Ma ge hebt gelijk zijne roepnaam is Gianni ipv Gino |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
In ieder geval was Duval zijn overwinnig zelfs een gespreksonderwerp deze middag tijdens de lunchpauze op kantoor. Moet je weten dat ik de enige rallyfanaat, die naam waardig, ben. Er werd zelfs gesproken over de plannen van Citroën om te stoppen en zo meer, maar van Kronos hadden ze nog nooit gehoord. :D Maar de aandacht was er zeer zeker wel, ook onder de leken! |
De reactie van mijn broer was wel grappig...
"Rijden die pipo's nu nog altijd met die Xsara's, die zijn toch al stokoud" Mijn broer is verkoper in een Citroën-concessie, maar is al enkele jaren totaal de interesse in autosport verloren |
Quote:
Duval kwam in de publieke tent waar jan & alleman zat en hij was zo om met iedereen die hem aansprak een vriendelijk woordje te doen. BTW Kristof, het was het jaar met zijne Focus (2002) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Belgen proficiat met de 1e WK zege! (Zo goed Sennake? ;))
Ik ben geen fan van Duval (of de Swa zoals hij schijnbaar ook genoemd wordt; wat betekent dat eigenlijk?), echter zoals hier al eerder gezegd is: "To finish first, first you have to finish". De overwinning is dus niet gestolen al zou een overwinning meer uitstraling hebben als mannen als Loeb of Solberg achter je staan in het klassement, echter over 10 jaar let daar niemand meer op en staat daar gewoon als winnaar van de Telstra Rally Australia: Francois Duval. Of Duval volgend seizoen WK rijdt? Wie zal het weten? Zou wel zuur zijn als dit zijn laatste WK rally was. Of is het gewoon wat elke sportman zou moeten doen: op je hoogtepunt stoppen? :D ;) |
Realistisch gezien heeft Duval weinig kans op een zitje volgend jaar.
|
Quote:
Eigenlijk zoals Dick de afkorting is van Richard en Bill van Wiliam ;) :D |
Ok, ik ben ook maar unne "Domme Hollander"... ;)
|
Quote:
okokok, ik ben al weg ;) |
Quote:
|
In De Morgen van maandag stond toch ook een groot artikel en die krant is echt niet de meest "(auto)sportminded".
|
Quote:
|
BTW Kristof, het was het jaar met zijne Focus (2002)[/QUOTE]
Juist ja. Ik ben 't levende bewijs dat alcohol de hersencellen aantast :D |
Op pitstop.tv staat een interview met Duval: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10254
Veel heeft hij niet echt te zeggen; hij herhaalt zich constant in zijn antwoorden. |
Quote:
Wat de uitleg van Duval betreft, in dat artikel stond ook dat die mens buiten met autootjes rondrijden echt niet veel kan. Niet of nauwelijks naar school geweest, zo arrogant als maar kan, dus van een ander bijleren of naar een ander luisteren zal hij ook niet veel doen. Ik ken en volg hem niet, dus ik weet niet in hoeverre dit klopt. Anderzijds heb ik maar weinige F1-piloten zinnige dingen (tout court :D) weten zeggen over als het eens niet over autosport gaat. Topsporters zijn misschien zo met hun sport bezig dat ze geen tijd en/of zin hebben zich nog voor iets anders te interesseren (bijvoorbeeld hoe het er in de wereld rond hen aan toe gaat). Ik heb de indruk dat dit ook voor veel autosportfans opgaat. |
Quote:
Martin zal wel bij Subaru of Mitsubishi terecht kunnen, aangezien zijn loon volgend jaar door Peugeot betaald zal worden (hij heeft nog contract met Peugeot voor volgend jaar). Gardemeister is ook nog altijd op zoek naar een zitje. |
De eerste zege is nu een feit, maar de onzekerheid voor volgend jaar is ook nog steeds een feit. :(
Ik ondekte net deze site > http://www.steunfrancois.be/. Ongetwijfeld van een groote fan... Volgens mij zal het geld dat al dan niet gevonden zal worden weer alles gaan beslissen wat Dudu volgend jaar gaat doen (en dus ook z'n carriëre... :( De kans die hij krijgt bij Skoda(privé team), kost dat Dudu ook geld? of kan hij daar voor rekening van Red Bull rijden? |
All times are GMT +2. The time now is 19:05. |