![]() |
we hopen nu snel de kalender an 2006 klaar te hebben. De data zijn aangevraagd maar we wachten nog op bevestiging van Circuit Zolder.
Ook Francorchamps gaan we weer organiseren, hopelijk krijgen we tijdig de datum doorgespeeld. Wat het vrij rijden betreft was het een geslaagd jaar. Veel deelnemers, slechts enkele serieuze ongevallen, steeds met enkel materiele schade. En vooral veel positieve reacties. Het doet als organisator toch steeds goed om deze reacties te lezen. Teken dat we niet te slecht bezig zijn... Maar eerst nog onze driftdag. Ben benieuwd. |
Ik kan haast niet wachten op het lijstje met data voor 2006.
Die gaan vervolgens direct in mijn agenda met de notitie "bezet". Zeker voor Spa !! Klasse voor 2005 en keep up the good work. |
Quote:
schitterend jaar 2005 geweest, op naar 3decemeber en het volgende jaar. Race groeten, Jo Smets |
Hey Andy,
Ook van onze kant veel dank voor het organiseren van de Erandagen - we gebruiken ze voornamelijk om met onze Sierra's (je hebt ze vast wel eens gezien, zilver en rood, Sh*t happens erop) rond te rijden, proberen om met zo weinig mogelijk power zo hard mogelijk te gaan, en daar zijn de Erandagen geweldig geschikt voor. Als het kan gewoon doorgaan in 2006 - jullie hebben een geweldige formule die je bijna nergens terug vindt. We hopen er zo vaak mogelijk bij te zijn, maar kan niet altijd wegens race-verplichtingen elders met de Porsche). Als het nou maar mogelijk was om ook in de winter nog te rijden...ik zie een natte baan met een Sierra met slicks achter en profielbanden voor, en dan maar dwars...(ze hebben niet genoeg power om met de driftdagen mee te doen...) Heel veel groeten Ron Verheijen RoToBa Performance under Pressure |
we zijn ook bezig om een dag in januari of februari te organiseren. Hoop snel e data te krijgen.
|
@ Andieken
Een Eran Day ? Of een driftig dagje ? |
misschien een driftig eran dagje
|
4 november pictures
|
Audi
Jo, gelukt!
|
Porsche
|
Porsche Cabrio
|
Kadett
|
Honda motor
|
Suzuki motor
|
Porsche nr 69
|
944 nr 111
|
Renault 5
|
Porsche nr 92
|
Tiger
|
Volvo
|
Porsche Carrera nr 79
|
Mini nr 102
|
@AUTOFOTO.BE
je kan ook meer foto's in één post zetten, dat bespaart je waarsch wat werk volgende keer ;) |
All times are GMT +2. The time now is 17:15. |