![]() |
Quote:
|
Quote:
Het antwoord van Patrick Van den Broeck heb ik gelezen en er staan enkele nuttige dingen in. Klinkt miscchien raar uit mijn mond maar in de bewuste column staan enkele punten die ook gewoon goed zijn. Ik maak niemand belachelijk en trap ook niemand de grond in. Als men denkt dat men op een forum anoniem zijn gang kan gaan.............helaas, dat is dan een ferme denkfout. Er zijn verbazingwekkend veel mensen die een echte bestaande naam op een nickname kunnen plakken. Niet alleen mods en admins........ Gisteren vertelde een lezer van De Paddock mij dat hij een bepaalde echte naam op meerdere nicknames kon toepassen........ Waarom ik graag weet tegen wie ik spreek? Simpel, mijn reactie naar een 15-jarige is dan anders dan naar een 65-plusser. Net zo goed als dat ik mijn antwoord naar autosport-kenner anders formuleer dan iemand die er nog niet veel van snapt. Kweste van de juiste communicatie techniek toe te passen ;) |
Quote:
Naarmate de club/familie/forum groter wordt en er meer en meer mensen bereikt worden, wordt de roep naar het terugdringen van deze anonimiteit echter van onze leden ook groter. Als bestuur kijken we op dit ogenblik naar mogelijke oplossingen en indien nodig (lees, als er voldoende mensen achter staan) zullen we een systeem invoeren. Dat diegene die denken dat een forum anoniem "MOET" zijn, daar dan een probleem mee hebben, da's dan hun zaak, maar wij gaan er geen traan om laten. Maar wat me toch altijd blijft verbazen, is dat er heel wat mensen zonder deze anonimiteit blijkbaar niet goed kunnen functioneren. Maar al te vaak hoor ik hier dat het forum een groot toog gehalte heeft, wel in een café trek je toch ook geen zak over je kop vooraleer je binnengaat en evt. iets gaat vertellen tegen iemand anders? Tenzij je vanalles te verbergen hebt, zie ik niet in, waarom naamsbekendheid een probleem zou moeten zijn. ;) Bon, dit gezegd zijnde, ófwel gaat de discussie terug over mr. De Smet zijn colums, ofwel gaat er een slotje op want we zijn hier wel heel erg aan't afwijken. |
Ik ben voorstander van 100% kenbaarheid. Naam + voornaam, gsm nummer misschien, adres ?
En nu terug on topic. |
Ja, beste Paddocker ik ga toch nog eens opnieuw m'n mond moeten opentrekken
over de inmiddels beruchte Columns van De Heer De Smet. Daar ik in zijn laatste 2 duidelijke statements vind naar eerdere bewoordingen van mij en andere. Quote:
Ik durf gerust er voor uitkomen wie ik ben maar dat is nu eenmaal eigen aan het medium Forum... En wat helemaal achterbaks is, is dat DDS hier als een volleerde leecher het forum zitten meelezen en dan tegenover de buitenwereld wat mensen met een kritische en niet noodzakelijk verkeerde mening even uit te schelden voor lasteraars... Wij geven tenminste terechte kritiek en zijn er bereid om in discussie over te treden.. Liever anoniem en de discussie ten gronde voeren dan gewoon eenzijdig vanuit de ivoren RW-Toren mensen zwartmaken... Als ik zo de meningen lees dan lijkt mijn uiteenzetting van vorige week niet veel van de waarheid te verhullen... Laster wie het zegt... Quote:
Aja... Want ik pleit gewoon de wet toe te passen. Dat de Belcar Organisatie te lomp is om de kleine lettertjes te lezen niet mijn probleem alleen maar een nuchtere vaststelling. Eigenlijk zeer pijnlijke vaststelling dat er plat op de buik gegaan wordt voor de Belcar organisatie..."The power of the purse" of platter gezegd "De macht van de sjakos" zal wel weer gespeeld hebben en dat in het land van "The Bill of Rights"... En er blijft mij een zaak compleet onduidelijk. Wat voor oplossing is er uit de bus gekomen dat heel dit verhaal op een sisser is uitgedraaid.. Er zal wel heel wat gelobbyd zijn. Maar daar zullen deze simpele zielen wel nooit een antwoord een fair antwoord op krijgen.... Tja mijn mening. Laat de vurige debatten losbarten.. T is maar hoe je het bekijkt en zo bekijk ik het... |
Quote:
Dries De Smet |
met veel poeha vertrokken en de deur dichtgesmeten...
Wat later terugkomen om nog snel een repliekje te schrijven... Wees er maar fier op, want er zijn er idd niet veel die u dat na doen. |
Quote:
Hallooo, Heb jij de laatste tijd op de internet-maan geleefd. Ik doe niets anders dan de Mégane Trophy promoten, Vertigo Promoten...Maar ja als je niet verder kijkt dan RW.Be dan is dat niet mijn probleem. Ik doe niets anders dan de fans via mijn site zoveel mogelijk te laten meekijken. Ik heb meer dan 2000 fotos op mijn site. tientallen exclusieve filmpjes... en nee die zijn niet alleen over RK (want vele rijders/teams - zetten enkel maar fotos van hun bettreffende rijder online) maar heel exclusief materiaal dat je nergens anders op internet kan vinden... En uit de tientallen reacties die ik mag ontvangen en de vele bezoekers op mijn site (en ze komen van ver) weet ik dat we een goede job doen. De reacties komen niet enkel uit Vlaanderen. Ik promoot de Autosport op Europese/Wereldschaal, U doet dat enkel voor een beperkt Vlaams wereldje... Ja dan kan ik in alle eerlijkheid zeggen dat ik probeer de autosport te promoten... Ik blijf niet rond de Zolderse kerktoren rijden...Ik ga naar alle World Series wedstrijden deze zomer en zal het de liefhebbers niet nalaten zoveel mogelijk informatie/fotos/videos te geven... Ik werk alleen,ik heb niet de middelen om zware promo te voeren voor mijn site maar gezien ik mag toch zeggen dat ik gezien de beperkte middelen het maximum doe voor de fans...Dat kan niet van elke belgische/Vlaamse/Waalse rijder/Auto gezegd worden... Laat de echte fans nu maar eens spreken... Ik weet zeker dat ze waarderen wat ik tracht te doen en ze vinden dat van U site ook. Maar zeggen dat ik alleen maar goed ben om een sneer te geven dat gaat me veel te ver. Liever een beperkte exclusieve informatie vanop RK.Be dan veel dezelfde kost van RW.Be die we ook ergens anders kunnen vinden... En ja, Uw kritiek, waarom spreek je in naam van RW.be en niet uit eigen naam. Dat elke fan voor zich spreekt. Mijn kritiek is sterk onderbouwd en dat beamen vele met mij. Niet een solitaire kritiek maar weloverwogen maar blijkbaar kan U, Mijnheer De Smet, de kernboodschap er niet uithalen. |
:applaus:
Dries De Smet (PS: mijn EIGEN naam staat er onder hé, net zoals bij de vorige post trouwens ;) ) |
Quote:
|
:applaus:
Dries De Smet |
Quote:
|
Quote:
Het is natuurlijk makkelijker om te reageren tegen iemand die je kent, dan tegen iemand die je niet kent. Mark haalde het hier ook al aan: reageren tegen een 15-jarige doe je anders dan tegen iemand met een bepaalde achtergrond. Ik kan Mark enkel bijtreden op dit punt. Dries |
Ik dacht dat Dries De Smet afscheid genomen had van dit forum.
Maar iets wat goed is kan men niet links laten liggen hé ;) :applaus: |
Quote:
|
Quote:
Doet mij denken aan volgend gezegde: "Veel geblaat, weinig wol" ;) |
Quote:
En nu zwaaien we hem met zijn allen terug van harte uit... :bye: :bye: :bye: |
Bwah, uitzwaaien ...
Mijn eerste gedacht is dan waarom. Een forum is eerst en vooral nog altijd een plaats waar iemand zijn mening kan verkondigen, of ze nu wit of zwart is, links of rechts. Je krijgt al eens een bloemetje terug, ook al eens een serieuze baksteen. Moesten we allemaal dezelfde mening hebben, 't zou hier een saai boeltje worden. Ik vind het vooral raar dat in eerste instantie Dries toch nogal eens gelijk krijgt en dat de discussie via anonimiteit (klonk eigenlijk meer als "Wie heeft dat hier gezegd ?") verzand in het uitzwaaien van Dries ... Wenst Dries² of een ander het forum te verlaten, so be it ... wensen ze terug te komen, so be it. Laat ons vooral iedereen het licht in de ogen gunnen en hopen dat we nog lang op het forum onze ongezouten mening kunnen spuien en op onzen donder kunnen krijgen ! |
Quote:
Volledig met je eens |
kindjes kindjes...
|
Quote:
|
Quote:
Wat begon over een column eindigt in een partijtje elkaar onder de gordel trappen... Ik weet niet wat er hier allemaal veranderd is maar de sfeer van de goeie jaren komt duidelijk niet meer terug, iedereen heeft inderdaad recht op een eigen mening maar dat was enkele jaren geleden ook zo en toen kon men blijkbaar op een volwassen manier discussiëren met elkaar. Ik denk dat ik enkele jaren geleden bij één van de eerste paddock meetings was in St Niklaas, ik heb me dus nooit weggestoken achter een nickname (eentje die mij ondertussen al goed tegensteekt :) ) zoals zovele dat nooit gedaan hebben, maar naarmate een forum groter wordt is het blijkbaar normaal dat het onpersoonlijker wordt. Wat ik wel spijtig vind is dat alles in kampen opgedeeld wordt, lees heel deze topic maar eens na en je haalt er de voor en tegenstanders uit van Dries, ikzelf ken Dries al jaren en verdedigen doe ik hem niet, daar is hij zelf groot genoeg voor denk ik ;) maar topics als deze komen de functie van dit forum zeker niet ten goede, namelijk het promoten van de autosport, vanaf de eerste dag als ik deze topic zag dacht ik al van dit komt niet goed, en blijkbaar vinden sommige moderators dit leuk, van sommige reacties ben ik fel verschoten. Eén ding valt wel op, om terug te komen op die eerste meeting, veel van de mensen die daar waren reageren niet op deze topic... De paddock was voor mij jaren het beste autosportforum dat er was, maar sinds meer dan een jaar is dat gevoel volledig weg bij mij, ik kom hier nog geregeld eens lezen, maar posten beperk ik tot het minimum, je moet ofwel een grote kenner zijn ofwel iemand met een grote mond, ik ben "maar" een autosportliefhebber... Dit is compleet off topic, maar ik wist anders niet waar dit te posten. |
Het wordt er voor de gewone lezer/bezoeker allemaal niet duidelijker op wie in welk kamp zit, wie eigenlijk wie is en welke de achterliggende redenen zijn om elkaar zo in de haren te vliegen.
Warrige toestanden die niemand goed doen, maar af en toe wel een meewarige lach opwekken. Sommigen nemen zichzelf èn de autosport wat al te serieus. |
Quote:
Inderdaad, zoals Flugel ook al aanhaalde. Waar zijn de "Die Hards"? De mannen die het hier allemaal in gang gestoken hebben en die Depaddock in zijn eerste jaren naar een ongekende hoogte brachten. Sennaken, Werner, Oneliner, Gikke, allemaal mensen die zelden of nooit nog iets posten en die zich van alles discussies afzijdig houden terwijl vroeger alles bespreekbaar en bediscutieerbaar was. Nu gaat iedereen er maar met de grove borstel door, worden de poten van onder de stoelen gezaagd alsof het een hobby is van sommigen. Mijn grote vraag, waarom? Er zijn inderdaad 2 groepen, de nieuwe en de oude generatie. De opstarters en diegene die denken.... Geef mij maar de oude garde, die behandelden tenminste iedereen op gelijke voet. Het vertrek en de komst van sommigen heeft Depaddock helemaal geen goed gedaan, en ik volg Flugel compleet. We moeten ons misschien eens de vraag stellen waarom die mensen uit Depaddock zijn gestapt. |
Quote:
|
Quote:
|
'k Ben mij hier weer met iets aan 't moeien waar ik beter niet tussen kom, maar Werner is nog altijd voorzitter van de vzw en dat wijst er toch ook ergens op dat hij nog steeds achter dit project (het forum) staat. Dat (het vertrouwen dat ik in hem stel) was voor mij trouwens een van de hoofdredenen om mijn lidmaatschap te vernieuwen.
Over welke Dries gaat het hier eigenlijk : driesco of Mistery ? |
Ja ik weet het, het is niet simpel, maar deze keer is het over Driesco.
Ik weet 100% dat hij Depaddock elke dag leest en dat hij de gang van zaken betreurt. In Brands Hatch heeft hij toegegeven te impulsief te hebben gehandeld inzake zijn afscheid hier. Het verhaal dat hij vertelde ivm zijn afscheid was me niet zo duidelijk en niemand weet er het fijne van maar blijkbaar willen beide partijen het zo houden. De ene te commercieel, de andere niet commercieel genoeg, de oplossing zal daar wel ergens tussen liggen denk ik. |
Quote:
De paddock kartings vroeger waren een groot succes, in een heel toffe sfeer, dit zijn de gelegenheden om iedereen te ontmoeten, en geloof mij, heel wat mensen zijn totaal anders in " 't echt" dan hier... Daarom dat het leuk is dat men opnieuw moeite doet om dit in ere te herstellen. |
Ah, ok, voor hem kan ik persoonlijk nog respect opbrengen, zonder hem zelfs maar van ver te kennen (gewoon van zien).
Zoals al geschreven, ik ken het fijne niet van heel deze toestand (en het zijn mijn zaken niet), maar afwijkende meningen zijn zeker belangrijk en helpen om discussies te blijven voeren en sommige zaken vanuit een andere invalshoek te bekijken, wat nooit kwaad kan. Zolang dat kan gebeuren zonder de tegenpartij belachelijk te willen maken of in een slecht daglicht te stellen, zie ik er niets verkeerd mee. Iets hoger heeft hij zelfs ridderlijk zijn fout toegegeven t.o.v. van JPMontoya, iets wat ik niet iedereen hier zie doen. |
Quote:
Mario, ik vrees dat je de Driezen toch weer door mekaar aan 't halen bent ;) Als ik goed bij de les gebleven ben is Dries "Mistery" de man van racingworld.be die tot inkeer is gekomen wat betreft JPMontoya, anderszijds is er Dries "Driesco" die via BRI de autosport wenst te promoten. Gelukkig is er maar één Supermario |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Kan natuurlijk zijn dat de threads waarin ik veel post jou niet interesseren waarvoor alle respect, maar hier komen vertellen dat ik niet meer te zien of te horen ben vind ik wel kras! En ten bewijze dat ik echt nog wel veel threads lees : de reply die je nu aan het lezen bent. En neem me niet kwalijk dat ik je maat van schoenen niet vraag, maar er is in de geschiedenis van De Paddock nog maar 1 persoon geweest die mij "Sennaken" genoemd heeft, en dat is Driesco. Ik weet niet of je het zelf bent ofwel al zijn uitdrukkingen overgenomen hebt, maakt voor de rest ook niet uit want iedereen is hier vrij om te gaan en terug te komen wanneer hij wil (op voorwaarde dat het bestuur zélf geen ban uitgesproken heeft wat hier niet het geval was), maar in elk geval lijkt je schrijfstijl toch wel verdacht veel op die van Driesco. Nogmaals : dit is op zich absoluut geen probleem. Ik zeg gewoon wat ik denk. |
Ik moet dan ook elke dag met hem samenwerken hé :)
See you @ depaddockkarting in Herselt. |
Quote:
|
Quote:
Maar wat belet Driesco eigenlijk hier terug te komen als hij het jammer vindt hoe alles verlopen is ? Ik ben hier een tijd geleden ook gaan lopen (maar zonder daar ruchtbaarheid aan te geven), maar heb uiteindelijk m'n trots maar ingeslikt en post af en toe terug iets (als ik vind dat ik iets zinnigs kan melden ; posten om te posten doe ik niet). Ik voel me daar niet slechter bij. |
Quote:
|
Op 27-jun-2005 postte ik dit:
Quote:
Dit gaat al lang niet meer over Dries De Smet zijn column. Er onstaat zelfs verwarring over wie wie is. Waar zijn we toch in godsnaam mee bezig.... :o Daarom gaat er een slotje op. Het mekaar bekladden heeft lang genoeg geduurd en MOET vanaf nu gedaan zijn. Vetes en andere kinderachtige praktijken horen elders thuis en niet op DePaddock. Wie er zich vanaf nu hier niet aan kan houden, gaat er gewoon vanaf - zonder verwittiging en zonder pardon. Het heeft lang genoeg geduurd. 'k heb altijd geprobeerd om ergens een middenweg te bewandelen - wat als nieuwkomende buitenstaander niet altijd makkelijk is - maar erover is erover. En wie er een probleem mee heeft, moet de FAQ maar eens uitpluizen. Alstublieft zeg!! |
All times are GMT +2. The time now is 23:04. |