![]() |
Toen ik dit nieuws hier las, werd ik wel eventjes heel stil. Dit is heel, heel, heel ... slecht nieuws :( :( :(
Ook vanwege mij uiteraard innige deelneming en heel veel sterkte aan de nabestaanden. |
Via deze weg wil ook ik mijn oprechte deelneming betuigen aan familie, vrienden, teamleden en nabestaanden van Johan Bullens en hen veel sterkte toewensen.
|
My God...hier ben ik ook ff niet goed van en ik ken hem zelfs niet persoonlijk... Het lijkt soms zo veraf maar op zo'n momenten besef je toch dat het niet echt een ver van je bed show is...
Ik wil hierbij toch ook m'n respect betuigen naar de familie toe en een innige deelneming wensen... Veel sterkte! |
Oprecht medeleven aan de mensen die Johan Bullens hebben gekend
Russell Racing team |
Ik wil ook mijn oprechte deelneming betuigen aan familie, vrienden, teamleden en nabestaanden en hen veel sterkte toewensen.
|
Innige deelneming aan alle familieleden en vrienden.
Stijn Coninx |
Oprechte deelneming en veel sterkte toegewenst aan de hele familie, de vrienden en het team van Johan.
Jongens, je wordt er even stil van ... |
:(
|
Op het BRT-radionieuws wordt nu toch ook formeel bevestigd dat Johan een beroerte gekregen heeft achter het stuur. Het ongeval heeft dus niets te maken met veiligheid van circuit of wagen. De droefheid omtrent Johan's overlijden is er niet minder om natuurlijk.
|
Langs deze weg wil ik ook mijn diepste medeleven betuigen met de familie en vrienden van deze piloot.
|
Ik wil de nabestaanden/vrienden veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd!
Achter de tranen van verdriet, schuilt een glimlach van de herinnering... Mijn oprechte deelneming. |
Onze oprechte deelneming aan de familie en nabestaanden van de heer Bullens.
vanwege het hele Primoracing Team |
ook innige deelneming mijnentwege.
:( |
Oprechte deelneming aan de familie, vrienden en teamleden vanwege het Lotus Elise PSTL racing team
|
Oprechte deelneming aan familie en vrienden en het team van Johan Bullens.Dit even terzijde,maar het moet me toch even van het hart: iedereen in de boxen was erg onder de indruk na het vernemen van het slechte nieuws,maar blijkbaar waren er toch enkelen die het nodig vonden om loeiharde muziek te spelen in hun box wat getuigd van weinig of geen respect.....
|
All times are GMT +2. The time now is 07:45. |