![]() |
Quote:
En ik heb ook electronisch gestemd, en op 5 minuten was ik binnen en terug buiten. Maar ik had geluk dat ik nie in het andere lokaal moest gaan stemmen, daar was een technische storing en die hebben dus veel langer moeten wachten. |
Iemand in zwembroek gaan stemmen ?????
C U |
Om 14 uur naar het stemhokje, niemand vóór mij, gans België zat naar de GP van Oostenrijk te kijken :D :D :D
jan |
Quote:
Ikke nie :D Ik was op weg naar de Bokkencup karting, maar ik stond voor de spoorweg in Hasselt zodat ik 5 minuten later dan voorzien (14.05 uur) ging toekomen. Maar ik had zoiets vorige week al voorzien en daarom heb ik aan Ricardo Zonta gevraagd of hij iets kon regelen met Da Matta om de start wat uit te stellen zodat ik toch nog de start van de GP zou kunnen zien. En hij heeft goed geluisterd ;) Eigenlijk was het er zelfs een beetje "over" : 2 valse starts was eigenlijk niet nodig, ik was al ter plaatse. Maar ja, Da Matta had zijne GSM afstaan eh :rolleyes: En nu terug on topic! |
Ikke met potloodje gestemd, om 8u binnen, om 2 na 8 buiten en dan in een rotvaart van knokke naar antwerpen voor ne opendeurdag
|
All times are GMT +2. The time now is 19:05. |