![]() |
Quote:
Denk wel dat het dit weekend iets rustiger is op Francorchamps dus misschien is er onderweg ook minder file. |
Quote:
|
Quote:
|
Vorige zaterdag hebben wij vooraleer terug te rijden in Stavelot gegeten en dan teruggereden. Conclusie: geen meter file gehad.
|
Begrijp ik ook niet, na de MRU Classic waren er inderdaad nog versmalde rijstroken, maar zaterdag na World Series was alles vrij...
|
Zie ik het goed dat het 30EUR is voor het weekend, kan je ook een ticket voor enkel zaterdag kopen?
|
Het is 30 euro als inkom en 15 om in de paddock te mogen. Vorige week werden er op Spa kortingen van 10 euro uitgedeeld. Als je die hebt, wordt het 35 euro; anders 45 euro (tenzij de paddock je niet interesseert).
|
De tijden liggen dicht bij elkaar: http://www.lemans-series.com/data/co...s/lmsfree1.htm Dat kan weleens leuk gaan worden tussen de franse kemphanen. Team Kolles valt zwaar tegen........
|
Ik denk dat team Kolles vooral in de regen heeft gereden.
|
Kan je die Classic Endurance Series ergens op internet zien, of samenvattingen op tv ofzo?
|
Ofwel heeft Peugeot niet doorgegeven omdat er toch geen directe concurent (Audi) was ofwel zijn ze echt wel een pak trager geworden. Dit jaar pole 2.01 vorig jaar 1.58
Benzine zitten wel nog op bijna een seconde en half van de Pole maar er is toch een minder grote kloof. Iemand een idee wat het verschil in Le Mans zou kunnen zijn of das beetje voorbarig al over te praten? |
Mooie foto's :).
Ik ga morgen ook naar de LMS 1000km Spa. Had de kaartjes al vooraf besteld bij race-rally.be, was iets mis met het opsturen oid, heb email contact gehad en kan ze morgen bij een hotel oid ophalen. Ben benieuwd wat het wordt, schijnt goed weer te worden morgen, dus heb er zin in :cool:. |
Quote:
|
jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn :(
|
Wat een veld zeg :worship: De klapper van de nr.25 was er een om u tegen te zeggen. Ach, we waren meteen wakker en bij de les ;) Dat was nog een ouderwets wegspringen :)
Mooiste geluid blijft uit de Lola AM, dit in tegenstelling tot de Pugs. Die krengen blijven veel te stil ;) |
All times are GMT +2. The time now is 00:32. |