![]() |
Heb die uitzending vorige zondag gezien na top gear op BBC...
Was wel leuk, maar ik had er meer van verwacht... Ik vond dat er niet genoeg over de autos zelf aan bod kwam enkel de prijs... Ook ging het meer over de voorbereiding dan over de rally zelf.. Maar eens je de reportage gezien hebt, zul je ook begrijpen waarom :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Is uiteindelijk wel een goed idee dus, geen probleem voor mij. ;) |
Quote:
|
Quote:
|
Effe een vraagje voor de Motors TV kijkers. Geeft deze zender de motogp wedstrijden uit? Ik ben al een tijdje aan het overwegen om digitaal te gaan en dit zou de doorslag kunnen geven.
|
nee, maar als je telenet neemt, heb je 2 eurosport-zenders en daar komt MotoGP op. en je hebt dan ook ESPN Classic, waar GP's van vorige seizoenen uitgezonden worden.
MotorsTV heeft wel andere moto-kampioenschappen (AMA Superbike bvb) (edit: Eurosport kan ook bij andere providers zitten, maar ik heb telenet, en kan dus enkel daarvoor spreken) |
Volgend sezoen geen MotoGP op Eurosport!
|
Quote:
|
is motogp ook niet op bbc?
|
Het laatste wat ik ervan opgevangen heb is dat Dorna de rechten toch niet wil verkopen aan de BBC. Dorna wil een volledig GP weekend op TV zoals eurosport altijd heeft gedaan. BBC wil echter alleen de MotoGP wedstrijd uitzenden. Naar het schijnt is Dorna terug aan het onderhandelen met eurosport. Tis voorlopig allemaal koffiedik kijken.
@ Marcel : bedankt voor de info |
WRC komt dit seizoen op Motors TV. En als ik het goed begrepen heb met Nederlands commentaar. Ook o.a. ALMS, V8 Supercars en WK motorcross met Nederlands commentaar.
|
Toch niet beij belgacomtv dan, daar hebben ze ons recentelijk de franstalige Motorstv door de strot geramd. Fantastische commentaar hebben die fransen "Qu’est-ce que c’est ça? Ohlalalaaaa, craassssssssssh" en zo gaat dat de hele uitzending door. Ik wil terug arca met de gewone speedtv commentaar en de britse series met martin haven.
|
All times are GMT +2. The time now is 13:17. |