![]() |
4 Attachment(s)
Voilà! Hier zijn de foto's. Er is nog niet veel aan gedaan, maar het vlot wel. De bodemplaat is gespoten en gedrybrushed. De ophangingsarmen zijn gespoten alsook de 'motor'.
Aan de stoel is ook gewerkt. De gaten zijn voorzien. Morgen wordt hij van zin schapenvelleke voorzien hoop ik. De foto van de stoel heb ik niet, omdat deze te donker was. Ook het deurpaneel heeft carbon gehad, maar daar heb ik ook geen foto van, deze was weer overbelicht :confused: Waar ik wél foto's van heb is de rolkooi (in primer) bodemplaat met ophanging en de carrosserie die klaar is voor de primer. Hopelijk vinden jullie het wat. Tom |
Ik vind het wat. :)
Wat je voor een motor als deze kan doen is eventueel in gun metal verven om daarna redelijk vettig met alu of zilver te dry-brushen, waardoor dat je de tinten van binnen naar buiten oplicht en niet andersom. Nu goed, zoals je het nu doet, marcheert het ook natuurlijk. Wellicht voor een volgende keer. ;) |
Thx voor de tip Guido, maar deze is nu gespoten dus ga het niet meer opnieuw doen. Inderdaad voor een volgende keer. En er zal nog HEEL weinig van te zien zijn, er komt een zwarte bodemplaat onder de auto die vrijwel alles bedekt, dus ga er niet teveel tijd insteken.
Waar moet ik die verdikkingen (bescherming voor piloot?) op de rolkooi juist aanbrengen? Ik kan beter mijn werk daarin steken, daar zie je nog iets van terug als hij klaar is. Tom |
Die verdikkingen zitten meestal op de bovenste buizen van het kruis langs de bestuurder en op de buis die naar boven loopt en die die langs het dak loopt.
|
Thx Gerry!
Tom |
Spuit ge over het rangerink poeder best nog een laagje, in mijn geval, zwart of moet over de structuur niks meer heen.
Wel zeker een laagje vernis als de decals enzo erop zitten...? Tom |
Quote:
Je kan er eventueel nog een dun laagje overheen spuiten, maar moet niet. Vernissen hoeft niet, ook niet over de decals. Je decal kan je best met veel sol en een haardroger plaatsen, anders blijft hij niet plakken of komt hij los. Je moet hem bij manier van spreken in je stuctuur blazen. Ik heb het in ieder geval zo gedaan en ze blijven zeker hangen. ;) Wat betreft de rolkooi bescherming: Zo ziet die van mijne Old-Spice-Primera eruit: http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1189979547 http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1189979547 Hopelijk heb je er iets aan. |
Yep hier heb ik wel wat aan. Maar als ik deze zo zie, moet ik de mijne nog dikker maken.
Ik ben weer een weekje thuis van het werk, gesneden in een frees en moeten laten hechten dus ga ik weer wat meer tijd hebben voor deze Porsche. Tom |
Quote:
|
Natuurlijk, ik moest toch één model klaarkrijgen dit jaar he. En aangezien het jaar niet meer zo lang is, moet ik het op deze manier doen he :D
Tom |
Quote:
|
Het is mijn heel hand...en dan ook nog de rechterhand das mijn knutselhand...Maar binnen enkele dagen zal het wel lukken he :)
Tom |
Hier is er nog eentje deze Porsche aan het bouwen:
http://www.automotiveforums.com/vbul...d.php?t=930791 Kan je eventueel wat afkijken.;) |
Zou ik 1/20 gordels kunnen gebruiken in een 1/24 model of gaat dit te erg opvallen?
1/20 gordels heb ik heir nog liggen, anders moet ik andere bestellen op 1/24 voor in deze Porsche... Tom |
1/20ste gordels zijn zeker te groot, niet dat ik u op kosten wil jagen, maar trop is te veel. ;)
|
All times are GMT +2. The time now is 15:14. |