De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   BMW uit race geschrapt, Hamilton kampioen ? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=16440)

Thomaske 22-10-2007 12:52

Quote:

Originally Posted by student (Post 221640)
ik ni
Als ge zo kampioen moet worden...
McLaren is laag aan het zakken in mijn ogen, dit toont aan dat ze slechte verliezers zijn. Zelfs Alonso wil dat het gezever stopt, maar ik denk nu wel dat die nog liever een jaar geschorst wordt dan dat hij Hamilton de titel gunt.

Onzin. Iedereen heeft wel punten gekregen doordat een andere piloot/ team uit de uitslag is genomen door een fout.

Mvg...

El Torro 23-10-2007 22:14

Dat McLaren eerst eens de hand in eigen boezem steekt, alles ruikt hier naar sabotage binnen het McLaren Team zelf......maar waarom binnen het eigen team ???
Zou het dan toch een hetse zijn van Alonso en het McLaren Team om koste wat kost ervoor te zorgen dat zijn aartsrivaal Hamilton maar niet werledkampioen zou worden.
Het probleem met de bak kan zelfs vanuit de pits gereset (maar ook ontregeld) worden terwijl de wagen rondrijdt.
Maar die derde stop was helemaal absurd, een paar liter benzine bij de tweede stop en Hamilton was werldkampioen geweest.
Dit moeten ze bij McLaren toch zeker ook geweten hebben !!!!!
En dan het mooiste van alles dat Ron Dennis achteraf ook nog bezwaar gaat maken en alle zeilen bijtrekt om het kampioenschap voor Raikonen ongedaan te krijgen.
Tjonge jonge jonge, wat een blunders.
Hamilton moet daar weg en heel snel naar Ferrari gaan, daar weten ze pas wat tactiek is.
Hamilton had dit hier moeten winnen dit jaar, was dik verdiend geweest, hij heeft dit jaar de sport trouwens weer nieuwe moed ingeblazen zodat de wedstrijden weer spannend zijn om naar te kijken...........!!!

marcel 23-10-2007 22:43

Quote:

Originally Posted by El Torro (Post 221762)
Het probleem met de bak kan zelfs vanuit de pits gereset (maar ook ontregeld) worden terwijl de wagen rondrijdt.

er was geen probleem met de bak, Hamilton heeft op een mis toppeke gedrukt

http://en.f1-live.com/f1/en/headline...22220432.shtml

Ferrari rules 28-10-2007 15:18

er wordt hier redelijk veel gegist...
het is nochtans vrij simpel...
als je gesnapt wordt voor sabotage dan moet niet alleen het team , maar ook de piloot geschrapt worden!!!
mij maak je niet wijs dat de piloten hier niets over wisten!!! het is nochtans aan het licht gekomen door het gsm verkeer tussen alonso en de la rosa.
had een klein team (die niet meedeed voor de titel) dit gedaan , waren ze zeker geschorst!!! en als zelfs eclestone opteerd dat hamilton een betere kampioen zou zijn, dan zijn ze daar verkeerd bezig.
laten we het zo stellen : de piloot met de meeste overwinningen verdiend de titel, en vermits raikkonen er 6 gewonnen heeft(wat overeenkomt met 1/3 van alle races) is hij de verdiende kampioen!!!

en laat hamilton en alonso maar waar ze zijn !!!
Ferrari heeft geen ruziemakers nodig.

greetz

Nicki_Mks 16-11-2007 21:44

Mis ik iets, of zijn ze ginder in London in slaap gevallen?

Ferrari rules 16-11-2007 22:25

vandaag is het hoger beroep van McLaren afgewezen door de burger rechtbank ,
Raikkonen officieel wereldkampioen !!!:champagne: :champagne: :champagne:

Superdiesel 17-11-2007 00:50

Wat zijn dat een bende prutsers daar bij de FIA.....

Volgend jaar iedereen maar prutsen met de benzinetemperatuur? Als de stewards toch onbekwaam zijn om het te controleren, waarom niet? Er volgt toch geen straf want dat reglement inzake is nu toch niets meer waard.

Hoezeer ik het Kimi ook gun, aan dit vonnis klopt iets niet.

Bramzel 17-11-2007 01:11

Dit is typisch zo'n geval waarbij er geen goede afloop mogelijk was. Wat het besluit ook was geweest, het was altijd een slechte geweest. In ieder geval heeft nu degene die het kampioenschap verdiende hem behouden.

Ottooke 17-11-2007 01:18

En nu weet ik ook dat de teams France Météo gebruiken. Kan ik dus ook doen bij de F1 prono volgend seizoen :)

Ik vind het vooral merkwaardig dat Bernie Ecclestone met zijn eigen ontslag ging dreigen moest McLaren gelijk krijgen. Hij vindt namelijk dat zo'n proces de autosport schaadt. Is dat nu net niet wat Ferrari heeft gedaan met de constructeurstitel?

2007 zal voor mij toch een jaar blijven waarin niemand iets heeft gewonnen.

All times are GMT +2. The time now is 16:06.