![]() |
|
Ik heb een hekel aan de Tour ;), vanwege een of andere heuvel-etappe was de start van de DTM in Mugello verschoven. Rond etenstijd op zondag :(
|
Is Tomas Enge niet eens een tijdje geschorst geweest om dopingredenen ?
|
Quote:
Ik snap die Duitsers overigens niet. Waarom verschuiven ze die DTM race naar een later tijdstip? Ze doen dat natuurlijk zodat men eerst de hele etappe uit kan zenden voordat de DTM race start, echter net als vorig jaar was de DTM race al gestart voordat de renners binnen waren. Waarom niet gewoon de race 30 of 60 minuten vervroegen? Eventueel gewoon de Tour uitzending tussen 13:50 en 15:10 onderbreken voor DTM. |
Quote:
|
O'Grady
Hey
Weet iemand wat er met O'Grady gebeurd is? Hij is gevallen, lijkt me...en hij schijnt ernstig gewond te zijn. Maar ik heb nergens gezien hoe dat gebeurt is. |
O Grady is in de afdaling van de Roselend gevallen, zoals enkele anderen. Tegen een van die muurtjes of houten "vangrails" geklapt en redelijk zwaar geblesseerd.
Is nooit in beeld geweest, gebeurde in de achtergrond lees ook: http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...lagen/1.154401 |
Quote:
|
Voor volgend jaar hoeft men waarschijnlijk geen DTM koers te laten starten na de uitzending van de Tour:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
En schandaal 346 is losgebarsten... Echt, wie kijkt in 's hemelsnaam nog naar deze sport om andere redenen dan men naar Familie kijkt...
|
Ach, dat ze die doping toch vrijlaten, maar wel vermelden wat ze genomen hebben. Zo kan je dan de renners indelen in
GT1, GT2, GT3 en GT4 :D |
Quote:
Toch kijk ik weer uit naar de bergetappe van morgen. |
2 down, 19 to go... :D
|
All times are GMT +2. The time now is 19:52. |