![]() |
Lap, het zal voor 13 september zijn :(
16 augustus is het enkel free driving |
Quote:
Bedoel je die extra ballast op weg naar het circuit of op het circuit zelf? Anders kunt ge gerust eens mee met ons! |
Ik vertrek 20-7 naar Bretagne... Franky Boulat kan er wel zijn .
|
Quote:
|
Voor Andy,
Is er eigenlijk nog plaatst voor het vrij rijden op zaterdag de 22ste ?:gas: Zal wel veel volk verwacht worden. |
we hebben nog plaats.
En we geven natuurlijk voorrang aan de mensen die aangemeld hebben mocht het vol zitten. |
Quote:
Is m'n inschrijving in orde? |
Ik ga het toch maar op de 13de september houden, ik denk niet dat ik op zo'n korte tijd nog verlof kan pakken op 't werk de 22ste.
|
Jerre,
voor het geval je het niet moest gemerkt hebben en indien je bij de gelukkigen hoort die niet in het weekend moeten werken, de 22e is een zaterdag ;) Race-groeten, Jo Smets |
Quote:
|
Jo, ik ben niet bij die gelukkigen ;) en Philken... good luck :p
|
Volgens mij gaat het drukker worden dan op een ander circuit in Oost-Duitsland ;) :)
|
Wij (HRT-racing en JJ motorsport) zullen ook van de partij zijn,in zolder, niet in duitsland...
Hrt-racing= BMW compact met lichte deuren (onafgewerkt wegens verlof carrosier), nieuwe "pont"....als taxi. JJ Motorsport= wagen in BE drift, andere wagen even testen als circuitwagen(?) Nog even werken en sleutelen.tot zaterdag |
Andy,
blijkbaar werkt het emailadres trackdays@skylimitevents.be niet. Ik heb vandaag gestort voor 2 uurtjes op zaterdag. Groeten, Koen |
@ M-Jo
Kom jij zaterdag ook wat schuiven? Wil wel eens een kijkje komen nemen naar de M-Power drifters! |
All times are GMT +2. The time now is 21:33. |