De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   NRF : Goossens-Hart winnen de race met grote voorsprong! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10306)

Autofan 27-03-2005 21:33

De Porsche Boxter was even traag als de Clio en de Saker zat ook wel in de buurt qua snelheid.

Maar ik heb niettemin een heel mooie race gezien. Prachtige overwinning voor SRT, dat toch heel dominant was. De Viper's op 2 en 3 maken het Amerikaanse podium compleet (qua wagens natuurlijk ;)).

Ook even onderstrepen dat M. de Keersmaeker/P. Smets niet aan de start konden komen, vanwege behoorlijke beschadiging in de warm-up. Trouwens ook een prachtige overwinning in Toerisme algemeen (!) voor de Daikin Mini. Ze zorgen voor een behoorlijke stunt door alle snellere TA's te kloppen en de ook niet trage BMW van Moore/Cox.

Ottooke 27-03-2005 21:38

Quote:

Originally posted by Autofan
... Trouwens ook een prachtige overwinning in Toerisme algemeen (!) voor de Daikin Mini. Ze zorgen voor een behoorlijke stunt door alle snellere TA's te kloppen en de ook niet trage BMW van Moore/Cox.
Inderdaad een mooie overwinning van de Mini. De BMW van Moore is in de zandbak gaan spelen en heeft daar tijd verloren (o.a. doordat het oog vooraan de wagen afbrak bij het lostrekken van de BMW).

redje 27-03-2005 21:40

Quote:

Originally posted by Mr.Dallara

Toen David de pit kwam ingereden na de finisch flag (met gebalde vuist door het raam), maakte IEDEREEN van de eerste box tot de box van SRT spontaan een prachtig applaus! Het was een moment om kippevel van de krijgen! :cool:
Zou iedereen (van piloten tot mecano's tot het publiek) dan toch die saaie vertoningen met steeds de PK viper als winnaar (kots) beu zijn?? :confused:

Dat is zoals in de F1, een aflossing van de wacht.

SRT heeft er lang en zeer hard voor moeten werken en dankzij de transmissie was het nog bijna verkeerd gelopen, maar Goossens en Hart hebben dat goed gedaan. Ik denk wel dat iedereen hen deze prachtoverwinning gunt, al waren ze serieus dominant, ondanks de SC.

Baron 27-03-2005 21:49

Een absoluut verdiende overwinning voor SRT. Toen de safety-car uitkwam was er ook bij de toeschouwers een gevoel van "Het zal toch weeral niet waar zijn, zeker!"
Dat de overwinning SRT van harte gegund is, zag je aan de reacties van zowel publiek als de andere teams toen David Hart na de uitloopronde door de pitlane reed. Dat was een echt kippenvelmoment.

Ottooke 27-03-2005 21:49

SRT heeft een perfect week-end gereden. Twee piloten die de pk's goed op de baan kunnen houden. En over die safety car, ze hebben hun voorsprong daar verloren, maar na de safety car heeft Hart een aantal snelle ronden zonder verkeer kunnen rijden terwijl de naaste achtervolgers het pak konden gaan dubbelen.
Ook niet vergeten: Lamot, die vorig jaar veel kritiek heeft gekregen wegens de slechte resultaten op de Corvette pakt nu de eerste plaats in GTB.

Autofan 27-03-2005 21:55

Inderdaad knap van Lamot (ik ben hem trouwens wel 10x tegengekomen in de paddock :D), maar iedereen weet ook dat hij zich veel beter voelt in een Porsche dan in de Corvette ;) Hij kon vorig jaar ook niet al te veel testen met de Amerikaanse machine.

Megane 27-03-2005 21:55

Quote:

Originally posted by redje
Dat is zoals in de F1, een aflossing van de wacht.
Dit lijkt mij iets te voorbarig, zowel in F1 als belcar.

Mark 27-03-2005 21:56

Quote:

Originally posted by Ottooke

Ook niet vergeten: Lamot, die vorig jaar veel kritiek heeft gekregen wegens de slechte resultaten op de Corvette pakt nu de eerste plaats in GTB.

Daar denkt Koen Wauters heel anders over :D :D

Baron 27-03-2005 21:59

Weet er iemand iets over de schade aan de Audi TT en de Gillet Vertigo? De TT heb ik op de takelwagen zien binnenbrengen en dat zag er zeker niet fraai uit. Die wagen zat ook onder het bluspoeder. De Vertigo heb ik niet meer gezien.

Megane 27-03-2005 21:59

Knap werk van SRT, maar ook toch even vermelden dat Lamot na de pech in de line-up (platte band aan de villeneuve) toch ook op het podium staat. Deze wagen is voor de frans blijkbaar beter te hanteren. ( Straks gaat het er op lijken dat vorig jaar al de fouten bij Lamot lagen). :)

lotuzzz 27-03-2005 22:03

Quote:

Originally posted by Baron
Weet er iemand iets over de schade aan de Audi TT en de Gillet Vertigo? De TT heb ik op de takelwagen zien binnenbrengen en dat zag er zeker niet fraai uit. Die wagen zat ook onder het bluspoeder. De Vertigo heb ik niet meer gezien.
De Vertigo is net voor het insturen van de eerste linkse uitgebroken en linksvoor tegen de vangrail geschoven. Flink wat schade vooraan, ophanging linksvoor is totaal kapot lijkt me. Er was ook even een klein brandje en een water-of olielek.
Spijtig, de o zo fragiele auto hield het net eens een keertje goed uit... :(

lotuzzz 27-03-2005 22:07

Quote:

Originally posted by MichelRacing
Mooie wedstrijd, jammer dat de AD-Sport 993 de race moest staken, ze waren goed bezig de tijd dat ze meereden hingen ze telkens 2e TB achter Paltalla en voor Penders... Met wat voor pecht kreeg deze wagen te maken....
Tevens jammer van de Vertigo het gebeurde vlak voor mijn neus op het rechte stuk :frusty:

Verwarring alom bij mij: Op de auto stond duidelijk GTB, maar het geluid was onmiskenbaar turbo, hij siste en blies dat het een lieve lust was... en 'porsche' en 'turbo' en 'coëfficiënt' valt niet te rijmen met GTB... iemand die daar meer over weet??

Mark 27-03-2005 22:13

Hmmmmmm, welke wedstrijd van de Belcar heeft de "journalist" Flor Schilte van www.autosport.nl gezien?

Quote:

De start was er een uit het boekje. Marc Goossens ging met de Chevrolet Corvette meteen aan de leiding, gevolgd door de GLPK Viper en de Viper van Kuismanen.
www.autosport.nl

Scapa 27-03-2005 23:13

Wat een absoluut ROTWEEKEND :frusty: :frusty: :frusty:

Raceboy 27-03-2005 23:19

Quote:

Originally posted by Scapa
Wat een absoluut ROTWEEKEND :frusty: :frusty: :frusty:
Heb ik nu Guino juist gezien met twee blauw ogen op RTV? :confused:


All times are GMT +2. The time now is 15:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.