De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Quiz 2005 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=57)
-   -   Vraag 39 en 40 - de LAATSTE loodjes! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11490)

bluelite 20-10-2005 14:15

Quote:

Originally Posted by Huudo
Neen, maar verder dan Sinterklaas, Zwarte Piet, de Kerstman, Glen DeBoeck
en Filip Clement ben ik nog niet geraakt zulle...

Ik dacht de paashaas herkend te hebben...:gas:

Baron 20-10-2005 17:56

Quote:

Originally Posted by Zaibatsu Racing
Ik herken er hier en daar wel maar geen koppels zodus heeft het niet echt zin é.

Die koppels zijn er inderdaad te veel aan. Hier en daar herken je er wel eentje, maar je moet de combinatie juist hebben om te scoren. (Te) moeilijk! :frusty:

Sennake 20-10-2005 19:41

:frusty: 't Is nooit goed : de ganse tijd is 't te gemakkelijk, en nu is 't te moeilijk :frusty:

Guido 20-10-2005 21:17

Quote:

Originally Posted by Sennake
:frusty: 't Is nooit goed : de ganse tijd is 't te gemakkelijk, en nu is 't te moeilijk :frusty:

Maar trekt u van die jammeraars, mezelf inclusief, toch niks aan. ;) Als iedereen een bepaalde vraag niet zou kunnen oplossen, pas dàn is die vraag te moeilijk en niet geschikt. Al zit er maar eentje bij die het wel weet, dan was de vraag niet te moeilijk. Moest blijken dat vraag 39 door niemand correct wordt beantwoord, is er nog niks aan de hand. Dan weet je dat je zoiets evt. anders moet aanpakken volgende keer.

Maar vooraleer het zover is, laat ons toch gewoon wat bleiten hier en zielig doen. :crazy: :D :D

Bij de korste quiz ter wereld op één is dat toch ook zo. No worries, de quiz zit perfect in elkaar dit jaar!! :applaus:

Baron 20-10-2005 21:45

Quote:

Originally Posted by Sennake
:frusty: 't Is nooit goed : de ganse tijd is 't te gemakkelijk, en nu is 't te moeilijk :frusty:

Sorry hoor, Sennake, mijn uitlating was echt niet bedoeld als een aanval aan jouw adres. Alleen heb ik, zoals waarschijnlijk alle deelnemers, al wat afgevloekt op die gezichten. :fight:
Voor de rest amuseer ik mij nog steeds opperbest met deze quiz. Het blijft leuk en de spanning zit er tot op het laatst in.
Moge de beste winnen! :gas:

The Interceptor 20-10-2005 22:10

Idd, ik vind dat er bij de vorige vraag met die gezichten nog véél correcte antwoorden gegeven zijn zelfs. En te moeilijk? We zijn dan ook bij de laatste vragenronde.

Juha 29-10-2005 22:56

Vraag 39 verspil ik geen seconde aan, vraag 40 ook niet maar die is wel volledig ingevuld. :+

In de hoop nog wat vordering te maken...

Baron 30-10-2005 00:01

Antwoorden zijn binnen.
Vraag 39 was onbegonnen werk.
Van vraag 40 ben ik vrij zeker van mijn antwoorden!

Moge de beste winnen en op naar de Quiz 2006! :gas:

The Interceptor 30-10-2005 00:23

Heb mijn antwoorden ook binnengestuurd. Vraag 39 niet meer zoveel moeite gedaan als die vorige gezichtenvraag, want dat leverde toen maar weinig (lees: niks) op. Gewoon de ogen die ik mss wel herkende en wie weet levert dat nog twee puntjes op, maar dat zal wel niet.

Vraag 40, daar denk ik ook wel juist te zitten. Aanvankelijk niet zoveel over gevonden, maar eens ge in de goede richting zat, viel dat dan best nog wel mee.

Vakantie .... :D

vanni 31-10-2005 00:41

Vraag 39 3x :frusty: .Ik hoop toch nog enkele ptn te sprokkelen bij deze opgave.
Vraag 40 is denk ik redelijk goed gelukt.

Op naar 2006:bye:


All times are GMT +2. The time now is 07:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.