De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Games (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Belcar-wagens voor GTR2??? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14125)

timo 02-05-2007 19:54

je kan ook de z3m daarvoor gebruiken als het model niet wordt gemaakt

guntha 02-05-2007 20:18

zou niet het zelfde zijn he. BMW 1serie zou mooi zijn voor gtr2

JorritVD 02-05-2007 21:13

Er is een 1 serie voor rFactor. misschien dat model aanpassen en dan heb je gelijk de VLN / S2000d (BTCC/WTCC spec) en de Daikin model.

wix 06-05-2007 12:18

Jorrit: Jij zou moeten weten dat het binnen de mod scene niet gewoon een kwestie is van een model te rippen en effe te gebruiken. De BMW 1 in rFactor omzetten is niet 1.2.3 gedaan , en we moeten daar ook nog eerst de toestemming voor krijgen.
De kans is groot dat we een eigen model in de game brengen. Het hangt er nu allemaal een beetje vanaf of er na de Mini en de Mazda nog tijd overblijft. De mod zou moeten gereleased worden in Augustus. dan volgt tegen het einde van het Belcar seizoen de 2007 addon.

A uit PDGRacing 07-05-2007 12:34

Quote:

Originally Posted by A uit PDGRacing (Post 201447)
Vandaag eindelijk even tijd gehad om het spel te installeren. Eerst nieuw grafisch kaartje installeren, en dan GTR2 deftig installeren. Echt een super-spel. Toch wat probleempjes ondervonden:
- Telkens ik op Estoril wil rijden blokkeert m'n PC volledig. Zelfs als ik maar 'Free practice' doe. Iemand weet van dit probleem, en hoe zou ik het best kunnen oplossen? Nieuwe installatie?
- Ook even een skin proberen te importeren in GTR2. Het was me al gelukt om ze te maken in PhotoShop, en om te converteren naar een DDS-file. Maar wanneer ik de wagen open in GTR2 zie ik alleen een volledig gele skin. Sla ik het DDS-bestand op in de verkeerd mode ( er zijn in de PS plug-in wel 15 verschillende modes)? Voor de test heb ik alleen nog maar een wagen-skin overschreven, nog geen nieuwe bijgemaakt...

Enkele maanden verder, en net als het slotten opnieuw GTR2 kunnen proberen. Tijd brengt raad zegt men, en dat is dus nu ook het geval. Het is me eindelijk gelukt om te skins zelf te maken en in te laden. Ik koos altijd de verkeerde GTR-file ( moest de tex.gtr zijn, niet de ultra_tex.gtr). Eerste skin zal later deze week volgen ( hint: nick+993).

Een belangrijke probleem is het Estoril probleem. Dat is er nog steeds, met als gevolg dat ik een heleboel circuits en wedstrijden niet unlocked krijg. Weet er iemand een cheat die ik kan gebruiken, of wil er iemand zijn save-game sharen, zodat ik iets meer wedstrijden kan rijden?

JorritVD 07-05-2007 16:04

Quote:

Originally Posted by wix (Post 209428)
Jorrit: Jij zou moeten weten dat het binnen de mod scene niet gewoon een kwestie is van een model te rippen en effe te gebruiken. De BMW 1 in rFactor omzetten is niet 1.2.3 gedaan , en we moeten daar ook nog eerst de toestemming voor krijgen.
De kans is groot dat we een eigen model in de game brengen. Het hangt er nu allemaal een beetje vanaf of er na de Mini en de Mazda nog tijd overblijft. De mod zou moeten gereleased worden in Augustus. dan volgt tegen het einde van het Belcar seizoen de 2007 addon.

Sorry, ik heb vergeten te vetellen dat je ook nog toestemming moest krijgen, mar iemand heeft al de 1 serie omgezet maar dat is voor prive gebruik.

wix 07-05-2007 19:13

Quote:

Originally Posted by JorritVD (Post 209507)
Sorry, ik heb vergeten te vetellen dat je ook nog toestemming moest krijgen, mar iemand heeft al de 1 serie omgezet maar dat is voor prive gebruik.


Al bij al een goed idee hoor . Als we die toestemming kregen , was dat allesinds weer een zorg minder . Mischien moet ik eens horen

wix 11-05-2007 07:32

Nog wat nieuwe screeenshots van de upcoming BSR Belcar 2006 mod .

http://www.bsim-racing.com/html/belcar_screens.html

guntha 11-05-2007 15:05

Vraagje: hoe kan ik de nacht modus in practice afzetten?

RKG 11-05-2007 15:58

Quote:

Originally Posted by guntha (Post 209902)
Vraagje: hoe kan ik de nacht modus in practice afzetten?

hangt dat niet gewoon af van welk kampioenschap je rijdt?

guntha 11-05-2007 16:56

Quote:

Originally Posted by RKG (Post 209905)
hangt dat niet gewoon af van welk kampioenschap je rijdt?

pst er staat BIJ PRACTICE niet als je een kampioenschap rijd.

RKG 11-05-2007 17:05

Quote:

Originally Posted by guntha (Post 209914)
pst er staat BIJ PRACTICE niet als je een kampioenschap rijd.

ah, dacht dat je de vrije training bedoelde

guntha 11-05-2007 17:26

Quote:

Originally Posted by RKG (Post 209916)
ah, dacht dat je de vrije training bedoelde

Is niks toch bedankt. Ik kan geen kampioenschep rijden, moet 1gb geheugen hebben en heb dat niet.:(

tuneboy 11-05-2007 19:58

Ook problemen met vastlopende GTR dan? Tip probeer uw virtueel geheugen wat te verhogen kan soms al wel wat helpen.... heb zelf ook 512mb, net iets te weinig, maar door de aanpassing vant virtueel geheugen kan ik wel kampioenschappen rijden, soms lukt het me niet, maar het vreemde is dat dat van auto tot auto afhangt....

guntha 11-05-2007 20:32

Quote:

Originally Posted by tuneboy (Post 209935)
Ook problemen met vastlopende GTR dan? Tip probeer uw virtueel geheugen wat te verhogen kan soms al wel wat helpen.... heb zelf ook 512mb, net iets te weinig, maar door de aanpassing vant virtueel geheugen kan ik wel kampioenschappen rijden, soms lukt het me niet, maar het vreemde is dat dat van auto tot auto afhangt....

bij mij is dat pas grappig. Als ik rem en draai moet ik dat een paar meter voor de baocht doen omdat het 0.2 sec duurt voor dat het spel reageerd:D Hierdoor mij tijd op zolder een schandalige 1.35 Nog iets ik heb op GTR2 de le mans mod enz voor de proto's maar denk je dat ik er maar 1 zie vergeet het. Ik zie namen maar geen auto's


All times are GMT +2. The time now is 16:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.