De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   10 hours of Zolder 2008 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=17957)

Rob 11-11-2008 21:27

er zijn ook een aantal stop & go's gegeven voor inhalen onder geel dus misschien was het wel daarom ipv te snel rijden

Thomaske 11-11-2008 21:57

Quote:

Originally Posted by Pascal (Post 239737)
Klopt, maar het stuk waar de Mondeo over reed, was een aandrijfas... Komt waarschijnlijk even hard aan als een uitlaat...

C U

Klopt niet hoor. De Mondeo kwam de eerste linkse ingestuurd en er vlogen allemaal witte plastieke stukken in het rond.

Daarna is de gele MSE BMW zijn aandrijfas verloren en heeft hij zich bij de baanposten aan P1 gezet. Ik stond toen aan de binnenkant van de eerste linkse..

Mvg

Mark 11-11-2008 22:06

Dacht dat die Mondeo met een olielekkage was vetrokken vanuit een zandbak ergens op het Zolderse;)

Pascal 12-11-2008 00:29

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 239762)
Meestal ging het om te snel rijden tijdens de "Code 60"

Klopt ook niet...

Blijkbaar deelt de koersdirectie geen straffen uit voor te snel rijden tijdens "code 60". Hun uitleg is dat ze dit niet controleren ???????

Echter, indien er een klacht komt van een team, tegen een ander team, gaan ze alle tijden tijdens die "code 60" controleren en sanctioneren indien er te snel werd gereden. Ze sanctioneren dan niet alleen het team waartegen een klacht kwam, maar sanctioneren alle teams die in overtreding waren. Dat is alleszins wat tegen een teamchef werd gezegd toen hij verhaal ging halen over een penalty die ongeveer 3 uur na de overtreding volgde...

Verder viel het me op dat heel wat teams fouten begaan in de pitlane : met meer dan 4 aan de auto werken, auto starten in de box etc... Heb enkele teams gezien die daarvoor een straf kregen.

C U

ICEMAN 12-11-2008 00:33

Dat was bij onze Clio (#415). We kregen 2x een stop & go wegens te snel rijden onder Code 60 (in de eerste code 60 & in de tweede) van 10 seconden & 3 minuten. Idd werd dit zo'n 3-4 uur na de overtreding opgelegd. Onze piloten, respectievelijk Menno Kuus & Christophe Legrand, konden zich niet meer herinneren dat ze te snel gereden zouden hebben.

Trouwens wagen starten in de box mag, maar de wagen mag niet op eigen kracht de box verlaten.

Pascal 12-11-2008 00:39

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 239805)
Trouwens wagen starten in de box mag, maar de wagen mag niet op eigen kracht de box verlaten.

Dat bedoel ik natuurlijk...

C U

ICEMAN 12-11-2008 01:11

Maar ik vind het wel belachelijk dat ze zolaat met een straf komen terwijl een team welgeteld 30 minuten heeft om een klacht neer te leggen na een race.
Ok, als men een overtreding begaan heeft, moet men gestraft worden. Punt uit. Maar dan wel geen uren later. Mijn mening toch.

fan 14-11-2008 08:22

Quote:

Originally Posted by Thomaske (Post 239788)
Klopt niet hoor. De Mondeo kwam de eerste linkse ingestuurd en er vlogen allemaal witte plastieke stukken in het rond.

Daarna is de gele MSE BMW zijn aandrijfas verloren en heeft hij zich bij de baanposten aan P1 gezet. Ik stond toen aan de binnenkant van de eerste linkse..

Mvg

Was toch aandrijfas van mse wij stonden aan box 40 en heb alles duidelijk gezien, plastiek was van bumper van een clio die hoog genoeg was om over cardan te rijden. Ik heb nog geprobeerd om marchals te waarschuwen maar ze waren te druk met 1 reeks opzij te duwen

crosserke 14-11-2008 15:40

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 239807)
Maar ik vind het wel belachelijk dat ze zolaat met een straf komen terwijl een team welgeteld 30 minuten heeft om een klacht neer te leggen na een race.
Ok, als men een overtreding begaan heeft, moet men gestraft worden. Punt uit. Maar dan wel geen uren later. Mijn mening toch.

Toch niet alles naar wens dus als ik het hier zo lees!!

BSOT 14-11-2008 17:46

Quote:

Originally Posted by crosserke (Post 239887)
Toch niet alles naar wens dus als ik het hier zo lees!!

Is zeer relatief he Crosserke :)

Als je als 32ste een straf krijgt moeten er eerst 31 voor jou hun straf uitzitten en dan kan het even duren he alvorens het aan jou is.

Nadat je een lacht ontvangt moet je alle tijden gaan bekijken en dan 1 per 1 iedereen zijn straf geven. Zal moeilijk worden om een stop & go te geven aan 30 teams tegelijk hé :)

Spijtig dat mensen klagen alvorens ze weten hoe iets in elkaar zit.

Mvg Dries

crosserke 15-11-2008 00:50

Quote:

Originally Posted by Dunlop BeLux (Post 239890)
Is zeer relatief he Crosserke :)

Als je als 32ste een straf krijgt moeten er eerst 31 voor jou hun straf uitzitten en dan kan het even duren he alvorens het aan jou is.

Nadat je een lacht ontvangt moet je alle tijden gaan bekijken en dan 1 per 1 iedereen zijn straf geven. Zal moeilijk worden om een stop & go te geven aan 30 teams tegelijk hé :)

Spijtig dat mensen klagen alvorens ze weten hoe iets in elkaar zit.

Mvg Dries

Oei!!32 stop and go's weinig discipline bij het dsmec veld.

Brecht 15-11-2008 01:02

Crosserke, wat kan jij toch een stukske zeveren. Mods, hou em maar goed in de gaten als ik jullie was...

Mark 15-11-2008 01:43

Quote:

Originally Posted by crosserke (Post 239899)
Oei!!32 stop and go's weinig discipline bij het dsmec veld.

Alsof de Belcar/BGTC altijd zoveel discipline had/heeft. Weet nog wel een paar threads te vinden waaruit blijkt dat de koersdirectie in het algemeen geen cent waard was/is. ;)

En crosserke, als je ballen aan je lijf hebt post je kritiek onder je eigen naam ;)

Thomaske 15-11-2008 12:04

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 239901)
En crosserke, als je ballen aan je lijf hebt post je kritiek onder je eigen naam ;)

1 tegen 0

Hup Mark Hup :D

Crosserke, het is wel makkelijk om zo reacties te geven zonder dat je precies weet hoe 't in elkaar zit. En als je voor meer discipline kunt zorgen (volgens u heeft de DSMEC dat niet) dan mag je dat wel eens tonen. Wat wil je hebben als 't lukt?

Mvg

Raceboy 15-11-2008 13:37

Maatregelen zijn genomen, mag ik aan iedereen dan ook vragen om het vanaf nu in deze thread volwassen en constructief gedrag te tonen?

All times are GMT +2. The time now is 05:09.