![]() |
Zijn er eigenlijk foto's van het chasis van euroracing? Want hij stond een tijdje te huur in de andere rubriek, maar hij staat er niet meer bij dus d8 ik dat hij verhuurd is, dus dat er dan ook foto's van moeten zijn
|
De 550 bedoel ik
|
http://www.autotuneheinz.be/ => racing => Belcar 2005
"This is the brand new GT3 Cup Porsche which Heinz (Bonnaerens) will drive in the Belcar 2005'' Gaat die ergens meerijden of komt hij met een eigen team? |
http://www.autotuneheinz.be/ => racing => Belcar 2005
"This is the brand new GT3 Cup Porsche which Heinz (Bonnaerens) will drive in the Belcar 2005'' Gaat die ergens meerijden of komt hij met een eigen team? |
Is dit niet dezelfde wagen als die van NGT-racing.
|
Quote:
|
Quote:
Bron: RACINGWORLD |
Het seizoen 2006 is al begonnen ;) Zullen we daar al een thread van opstarten? :D
Het R2W Racing Team heeft plannen om in 2006 van start te gaan met een Saker. Meer op: http://www.r2w.be/ O ja, die releases van "Belcar Short News" zijn verdomd leuk om te lezen. Dat hadden we vorig jaar niet gehad in het tussenseizoen 2003/2004........toch leuk dat ze het mediabeleid op dat punt herzien hebben. Wellicht na het lezen van de .......???? Ik lees zelfs al over een mogelijke deelname van Fiona Leggate in die release.........mogelijke deelnemers melden, dat was een jaar geleden ondenkbaar. Als je het goed verwoordt kun je nooit je broek scheuren aan dergelijk nieuws. Belcar nieuws? Het wordt gevreten, kijk maar eens naar het aantal views van de Belcar-hreads hier op het forum. |
Iemand een idee met welk team?
Quote:
|
Misschien G-force zelf? Hebben deze ook geen Porsche meer op stal staan?
Mvg |
Het is weer feest :)
Een LM600 erbij: Quote:
|
Staat 2 posts hierboven al Mark. ;)
|
Ok, Sorry Scapa;)...
|
Quote:
|
Quote:
|
Kan ik inkomen Mark;), las het krantenartikel ook maandagochtend in Telegraaf...
|
Die Marcos van ERG Motorsport is voor mij het leukste nieuws van de week. :)
De Marcos LM 600 blijft voor mij de ultieme Belcar-wagen! |
Die Marcos, is dat die Rode met zo een beetje Grijs en zwarte velgen ?
Greetzz.. Corvetteboy |
Quote:
|
|
Die heb ik dan vorig jaar in de zomervakantie nog eens in Zolder gezien.
Greetzz.. Corvetteboy |
Was die niet van Virtanen / Weisenburger?
|
Virtanen en Weisenburger hebben er inderdaad in het verleden beiden mee gereden :)
|
Staat ook vermeld in het artikel. Ze reden by het toenmalige WIDI Racing. Benieuwd wat dit gaat geven. Bangelijke auto met bangelijke sound. :) :cool:
|
Kurt heeft me nog verteld dat het een verschrikkelijk kreng was om mee te rijden... Hij moest er met zijn nek gebogen in zitten en 1 verkeerde beweging en hij zat tegen de uitlaat...
|
Fout van de redactie of een verborgen nieuwtje?
Quote:
Echt nieuw is deze Viper niet, deze wagen heeft vorig jaar al de nodige rondjes gereden op Zolder en Spa. Dat was in de zwarte onbespoten versie. Zeer benieuwd naar het promo-team van Rudolph :D |
Die hebben we gisteren in actie gezien tijdens de Race and Rally Show in Den Bosch. "Get nosed BV" sponsort deze wagen, alsook een Formule Renault 2000 die dacht ik het Europees Kampioenschap zal aandoen.
Ik vind die Dodge Viper echt de moeite! En echt mooi dat Rudolph zoveel investeert in de Autosport. Een echte aanwinst voor US Carworld! |
Quote:
Terug naar Belcar, op de stand van Rudolph even nagevraagd of ze er nu wel Belcar mee gaan rijden. Heel misschien de 24 uur van Zolder. Dus een klein foutje van pittalk.nl ;) |
Quote:
|
2005, lijkt wel het jaar de revivals te worden. Toch opmerkelijk dat een aantal oude markante Belcar wagens terug keren.............
De ERG Motorsport/Marcos LM600, G&A / BMW Z3 (Belien), MRS Team Leuven/Vertigo en de Speedlover / Porsche Boxster...........ik mis de Calloway Corvette en de Dauer Porsche nog ;) |
Enkele rare dingetjes uit de voorlopige deelnemerslijst van Belcar.com:
*Bij Eurotech staat de vermelding LM500. De wagen waarmee ze dit jaar getest hebben is een Mantis. Nu is de Eurotech Mantis een GTA en geen GTB. Mantissen in Cup-specificatie, zoals die van Moritz, vallen wel onder GTB. Met die Mantis maken ze geen kans in GTA, is die LM500 dan het nieuwe wapen van Eurotech? * Een RSR voor Markant? Ze hebben vorig jaar een RS aangekocht van Seikel. Reeds te zien tijdens de trainingen van het Racing Festival. Kun je een RS opwaarderen tot RSR? *Bij Belgium Racing staat nog een Compact op de lijst, dit moet een E36 M3 zijn. |
Quote:
Marcos LM500 = potentere Marcos Mantis? Volgens de website van Eurotech Racing gaan ze gewoon deelnemen met een Mantis. |
Op de voorlopige deelnemerslijst staan er elk jaar wel zo'n dingen, net zoals er nu weer staat Oosterlinck racing met een Porsche 996 GT3-R
Het is ofwel Oosterlinck motorsport of Russell Racing met een GT3 RS |
Staan op die lijst alle wagens die zeker al ingeschreven zijn ?
|
Yupz, twee wagens van AD-Sport.
Mvg |
Quote:
|
De wagen van markant is de ex-Seikel wagen waar Bagnall-Burgess-Collin mee deelnamen aan Le Mans 2004. Deze staat in de inschrijvingslijsten van de ACO ingeschreven als een Porsche 996 GT3-RS met chassinummer WPOZZZ99Z1S, een wagen die voor het eerst in Le Mans in in 2001 verscheen . Dit is dus zeker geen RSR.
Wat Eurotech betreft, het gaat hier om een technisch geëvolueerde Mantis en geen LM 500. mvg, Joost |
Quote:
|
Quote:
|
Op Racingworld.be staat een foto van de nieuwe livery van een Porsche van Markant, foto genomen afgelopen donderdag.
http://www.racingworld.be/images/200...s/IMG_0540.JPG (Klik voor grotere versie) |
All times are GMT +2. The time now is 16:08. |