PDA

View Full Version : Ik zal me ff voorstellen


Bas Carwash
08-11-2004, 15:13
Goeiedag allemaal,

ik wil mezelf even voorstellen. Mijn naam is Bas en ik kom uit Nederland. Via Huudo ben ik hier terecht gekomen. Huudo, bedankt hiervoor :D Ik ben al enkele maanden member op automotiveforums.com Toch ben ik al een paar jaar op zoek naar een goed Nederlandstalig modelbouwforum. Eindelijk heb ik t gevonden!!! Ik zal binnenkort foto's van een paar van mijn projecten laten zien. Momenteel ben ik bezig met:

Bomex RX-7 (Aoshima)
Calsonic Nissan Skyline R32 (Tamiya) omgebouwt tot straatauto
Bomex Soarer, Fujimi als basis, maar niet meer te herkennen :D
HKS Nissan Skyline R33 GTR met SAS 400R bodykit, R32 (ja van de calsonic) motor, openende deuren, motorkap en kofferklep, pegasus rims, flocking etcetera etcetera

Ik hoop op dit forum vooral in contact te komen met andere modelbouwers waarmee ik samen naar modelbouw beurzen kan gaan. Ik ben afgelopen zaterdag naar Nieuwegein geweest naar de IPMS. Huudo kent het verhaal al LOL. Ik vond het niet echt heel leuk. :(

Groeten,
Bas

Sennake
08-11-2004, 16:11
Welkom op ons forum, Bas! ;)

Guido
08-11-2004, 16:33
Hoi Bas! :D

That's the spirit!! Welcome op onze Nederlandstalige modelbouw stek! Bij ons is altijd wel wat te beleven en zelfs al zijn de beurzen dan boring, we maken er altijd wel iets van. lol

:D

RX-7 freakske
09-11-2004, 01:24
Ben benieuwd naar je rx7 :)

En tevens ook hartelijk welkom op dit forum.

Dragonfly
09-11-2004, 02:09
welkom !!!!!!!!!!!
en laat de foto's maar kome :)

Bas Carwash
09-11-2004, 16:52
Originally posted by RX-7 freakske
Ben benieuwd naar je rx7 :)

En tevens ook hartelijk welkom op dit forum.

Bedankt voor het hartelijke welkom. Ik voel me al helemaal thuis :D lol

Ik kan wel alvast wat verklappen van de RX-7 :d Als basis heb ik de volgende kit gebruikt:

http://www.hlj.com/scripts/hljpage.cgi?AOS32275

Bomex RX-7. Ik heb hem iets verder gedetailleerd. De rand tussen de body en de extra bumpers is netjes afgewerkt, de achterbumper is aan de bovenzijde veranderd. De koelgaten voor de voorwielen die op de 1:1 auto zitten zijn zelf gemaakt en de koplamphuizen (ongelofelijk, gewoon geen koplamphuizen bij die kit!!!) komen van een Honda NSX en zijn passend gemaakt. Klinkt dat goed of niet? :D Binnen twee weken meer :D

Frits
09-11-2004, 19:15
Originally posted by Bas Carwash
Bedankt voor het hartelijke welkom. Ik voel me al helemaal thuis :D lol

Ik kan wel alvast wat verklappen van de RX-7 :d Als basis heb ik de volgende kit gebruikt:

http://www.hlj.com/scripts/hljpage.cgi?AOS32275

Bomex RX-7. Ik heb hem iets verder gedetailleerd. De rand tussen de body en de extra bumpers is netjes afgewerkt, de achterbumper is aan de bovenzijde veranderd. De koelgaten voor de voorwielen die op de 1:1 auto zitten zijn zelf gemaakt en de koplamphuizen (ongelofelijk, gewoon geen koplamphuizen bij die kit!!!) komen van een Honda NSX en zijn passend gemaakt. Klinkt dat goed of niet? :D Binnen twee weken meer :D
Lijkt me chic. Nu nog twee weken wachten :D.

Thomaske
09-11-2004, 19:49
Nog twee weken, zolang? Ik kijk er nu al naar uit.

Mvg