PDA

View Full Version : gratis vrijdagtickets voor GP belgie


Raceboy
04-08-2004, 16:32
http://www.iplay.be/total/file_AXZ_01.php?lang=nl

ge kunt ni anders dan winnen.

marcel
04-08-2004, 16:53
ik heb mij ingeschreven (wel internet explorer van onder t stof moeten halen, want naar goede gewoonte werkt zo'n site natuurlijk niet defitg in opera).

wa is het antwoord op vraag 2? want zo zonder auto heb ik niks verloren in een Total-benzinestation, en der is nu ni bepaald een dicht genoeg in de buurt om zo maar efkes voor een simpel antwoord op een quiz-vraagske naartoe te hossen...

Raceboy
04-08-2004, 17:03
Originally posted by marcel
ik heb mij ingeschreven (wel internet explorer van onder t stof moeten halen, want naar goede gewoonte werkt zo'n site natuurlijk niet defitg in opera).

wa is het antwoord op vraag 2? want zo zonder auto heb ik niks verloren in een Total-benzinestation, en der is nu ni bepaald een dicht genoeg in de buurt om zo maar efkes voor een simpel antwoord op een quiz-vraagske naartoe te hossen...

tis het eerste. ma als ge fout doet moogt ge altijd opnieuw beginnen zenne. :)

marcel
04-08-2004, 17:17
merci. nu nog in Ittre geraken :D (en dan natuurlijk spa ook nog)

Nicki_Mks
04-08-2004, 19:33
Amai, tof. Dat had ik anno 2004 niet meer verwacht. Er moet iemand publiciteit maken zeker... :D

Astra-fan
04-08-2004, 21:30
Was het altijd maar zo simpel om gratis naar de Formule 1 te gaan!

Raceboy
04-08-2004, 21:37
Schijnt trouwens dat je met die kaarten nog korting kunt krijgen op je zondagticket ook.

Nicki_Mks
04-08-2004, 22:07
Ik ben al lang content. Heb de vrijdag altijd al het plezantst gevonden, dan junt ge tenminste nog bewegen.

marcel
04-08-2004, 22:10
mja, als die 60.000 tickets voor vrijdag allemaal aanwezig gaan zijn...

Jan
04-08-2004, 22:21
Niet binnen te geraken op die speelpagina :mad:
Registratie en heel de reutemeteut nochtans in orde.

jan

Astra-fan
04-08-2004, 22:44
Kun je met die gratis kaart enkel korting krijgen voor een zondagticket? Of gaat dit ook voor een weekendticket?

Frits
04-08-2004, 23:26
Ik heb ook een vrijdagticket gewonnen :D.

Bart.Vandecavey
05-08-2004, 11:13
ikke ook :D

The Interceptor
05-08-2004, 19:22
Enkel voor zondagtickets die korting voor zover ik weet, wel jammer, ze zouden beter dan een weekendticket aan zondagprijs verkopen ofzo. Denk dat ze dan meer zullen verkopen maarja.

Ik heb er ook twee gewonne :D maar die geef ik meteen door aan pa en broerke, want had zelf al een weekendtickets besteld in Spa dit weekend.

Maarten
05-08-2004, 20:42
ik heb er ook twee, en dat valt goed mee en tegen tegelijk
heb ik toch wel drie herexamens, één op de 26ste, één op de 27ste en één op de 7de september, juist die vrijdag moet ik dan examen hebben! miljaar! kzal ons vader dus maar eens gelukkig maken

Bart
05-08-2004, 20:53
eigenlijk een beetje raar: een paar jaar geleden besliste men om enkel nog weekend tickets te verkopen én nu geeft men vrijdagtickets gratis weg. Van een positieve ommekeer gesproken!

Ik heb dus ook gewonnen (merci voor de link raceboy ;) ). Nu nog verlof krijgen...

Raceboy
05-08-2004, 20:59
iedere winnaar mag natuurlijk altijd een gullie gift doen aan de topicstarter :)

marcel
05-08-2004, 21:28
en wa wilt ge dan? een gratis ticket misschien? ik heb er nu toch 2 :D

Mark
05-08-2004, 22:10
Ik heb er al 4:D .......................

De eerste kan ik afhalen ergens in Bastogne........toen maar een nieuwe ID aangemaakt met de postcode van Zolder.

4x4valley
06-08-2004, 02:07
Bij de inschrijving staat er een vakje voor "Nummer van uw New Drivers Club kaart"... zonder het in te vullen werkt het precies ook maar kan het gevolgen hebben voor het verkrijgen van de kaarten als je het niet invult?

marcel
06-08-2004, 16:24
ik denk het niet. als het een probleem zou zijn, dan zouden ze het wel een verplicht in te vullen vakje maken

Pascal
06-08-2004, 19:19
Originally posted by 4x4valley
Bij de inschrijving staat er een vakje voor "Nummer van uw New Drivers Club kaart"... zonder het in te vullen werkt het precies ook maar kan het gevolgen hebben voor het verkrijgen van de kaarten als je het niet invult?

Ik heb zo een kaart maar er staat geen nummer op :confused: :confused: :confused:

Dus zal wel gene film spelen zeker.

C U

JPMontoya
11-08-2004, 16:41
Bij mij staat er steeds

De wedstrijd is klaar.
Wij danken u voor uw deelname.

Is de wedstrijd dan al gedaan ? of is er weer een of andere nieuwste flash player mee gemoeid ?

RaceFan
11-08-2004, 16:51
Originally posted by JPMontoya
Bij mij staat er steeds

De wedstrijd is klaar.
Wij danken u voor uw deelname.

Is de wedstrijd dan al gedaan ? of is er weer een of andere nieuwste flash player mee gemoeid ?

idem dito bij mij...die gasten hebben alles afgesnoept zeker?? ;)

marcel
11-08-2004, 16:53
geen nood, normaal gaan proximus en dag allemaal er ook nog weggeven

Swa
17-08-2004, 15:43
Haddek eens kaarten, speel ik toch die mail kwijt zekerst.

manu
17-08-2004, 16:10
De krant "Het Laatste Nieuws" heeft vandaag ook een wedstrijd om tickets te winnen. Hier is de link (http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?p_page=sport&p_cat=framework&p_url=http://messagent.persgroep.be/optiext/optiextension.dll?ID=PnRrPfOJTPPW?) .

sledge
17-08-2004, 16:21
Ik heb de mijna vandaag in de bus gevonden ipv zelf te moeten afhalen :)

JPMontoya
17-08-2004, 21:20
idd, ik ook bij de post vandaag. De RACB Fan club is al een gouden uitvinding geweest vind ik!

Scapa
17-08-2004, 21:23
Originally posted by JPMontoya
idd, ik ook bij de post vandaag. De RACB Fan club is al een gouden uitvinding geweest vind ik!

Idem, alleen jammer dat ik zelf niet kan gaan wegens tweede zit :fight:

Pascal
18-08-2004, 01:02
Heb ook twee tickets gewonnen. RACB fanclub levert zijn investering meer dan voldoende op.

Maar het kan nog een dure dag worden. Zo kostte de parking vorig jaar reeds 10 €. Ik heb het vreemde gevoel dat het dit jaar nog duurder zal zijn. (Cfr de World Series in Zolder) Ook de waarde van een zakje frieten met saus, zonder frikandel of cervela schat ik ongeveer 4 € in.

De boodschap is dus carpoolen en frigobox meenemen.

Dit is dus een oproep aan iedereen die naar de vrijdagtrainingen F1 in Spa gaan. Waar komen we samen om te carpoolen ????

C U

Scapa
18-08-2004, 09:18
Naast de baan als je Franco binnenrijdt moet je toch niet betalen? Moet je wel een stuk gaan. Beste oplossing is denk ik aan Combes/Bruxelles parkeren.

Mark
18-08-2004, 10:07
Originally posted by Scapa
Beste oplossing is denk ik aan Combes/Bruxelles parkeren.

Die optie kun je vergeten, als je afrit 11 pakt en dan terug richting circuit....................dan staat de parkeer-crew ongeveer ter hoogte waar Jacky Stewart ooit met zijn wagen in een boerderij belandde. Althans zo was de situatie in 2002.

The Interceptor
18-08-2004, 17:23
Originally posted by Pascal
Ook de waarde van een zakje frieten met saus, zonder frikandel of cervela schat ik ongeveer 4 € in.

De waarde durf ik niet te schatten, maar ik denk dat de prijs van zo'n schamel klein zakje friet met saus op 5 euro eigenlijk.

'T is inderdaad schadalig duur daar, maar blijkbaar doen de meeste aanwezigen niet de moeite om zelf wat eten en drinken mee naar circuit te nemen.
Ikzelf zal al van woensdagavond daar zijn, en we zorgen elke dag zelf voor ons eten: 's morgens naar den bakker. En zo af en toe laten we een privé traiteur wat vlees brengen (mijn pa die een keertje of twee komt zien) :D

Ondanks dat ik met RACB nog geen wedstrijd heb gewonnen (ook ni echt veel meegedaan) heb ik er ook al zeker mijn geld uitgehaald: de paddocktoegang met 24U Spa. Voor die vrijdagtickets niet meegedaan wegens al tickets.
Maar die ontmoeting met Jacky Eeckelaert hoop ik toch te winnen , dat zou pas waar zijn voor uw geld :D

FastFons
18-08-2004, 20:35
Originally posted by Pascal


Dit is dus een oproep aan iedereen die naar de vrijdagtrainingen F1 in Spa gaan. Waar komen we samen om te carpoolen ????

C U

Wheels?

FF

Mark
19-08-2004, 01:33
Vandaag mijn twee tickets afgehaald bij de Total in Zolder...........was blijkbaar de eerste want de lieftallige dame achter de kassa wist van niks. Samen maar de post van vandaag doorgekeken en verrek daar zat een aparte envelop tussen met de vrijkaarten en de handleiding hoe die uitgedeeld moesten worden.

Nadat ik mijn papiertje had ingeleverd kreeg ik de twee tickets mee, mijn andere twee tickets kreeg ik helaas niet mee.......die moet ik eigenlijk afhalen in Bastogne. Per tankstation zijn de kaarten afgeteld.........

Dus als iemand nog in Bastogne komt.........daar liggen dus twee vrijkaarten voor de vrijdag. Iemand die ze wil hebben, mail me.......dan stuur ik de bevestigingmail door. Paddockers die lid zijn van de VZW De Paddock genieten voorrang ;)

Bart
19-08-2004, 13:17
Originally posted by Swa
Haddek eens kaarten, speel ik toch die mail kwijt zekerst.

Ben mijn kaarten zonet ook gaan afhalen.

Die mail hebben ze amper bekeken. Zelf hebben ze een namenlijst die ze moeten afvinken. Je kan dus altijd proberen met je identiteitskaart je tickets te gaan afhalen...