PDA

View Full Version : gordels


Supra
23-06-2003, 19:16
heeft er iemand miss nog 3 of 5 punt gordels liggen ???
mijn neef heeft namelijk een toyota bj 40 opgemaakt (verhoogd,grote dikke banden,...) en bij zo een stoer ding kan je geen gewone gordels plaatsen... kleur maakt ni uit.

alex4x4
23-06-2003, 22:16
supra, ik denk dat je voor een bj40 beter is op www.4x4forum.be kijkt ;) daar staan een paar voorbeelden van zulke machienes.

Supra
23-06-2003, 22:32
ooh man , zalig gewoon. al die foto's.
men neef is 18 jaar en heeft nog ni zoveel ervaring.we zijn zaterdag gaan crossen op een terein in hasselt (geloof ik).
ons goe geamuseerd :D :D :D .
dat is gewoon ongelooflijk sterk , zo een bj.
met wat voor een auto rij jij ???

alex4x4
25-06-2003, 15:27
ik rij met een een nissan patrol, je herkent hem direct ;)
ivm het terrein in hasselt, dat zal waarschijnlijk diepenbeek zijn, opgelet het is er illegaal.

Supra
26-06-2003, 11:37
oeeeei , da wist ik ni...
zou de politie daar echt gaan kijken of er niemand is ?
tis toch een prachtig terein.

NOx
26-06-2003, 14:56
Helaas wel...

Ik ben ze daar al ne keer of 4 tegengekomen.
Wel elke keer geluk gehad en stond mijne crossmoto al of nog op de remork.

Die mensen die daarachter wonen bellen bij het minste wat ze zien bewegen of iets horen...
Dus opletten als je nog eens gaat... (blijf aan de voorkant :) )

ps: Het is wel degelijk Hasselt hoor, meer bepaald Godsheide :)

Supra
26-06-2003, 20:42
tiens... rijden die zelf ook in een jeep. meer bepaald een mercedes ??? toen wij gingen stonden er mensen op straat...

Scapa
26-06-2003, 21:11
Originally posted by NOx
Helaas wel...

ps: Het is wel degelijk Hasselt hoor, meer bepaald Godsheide :)

Daar ligt mijn kot :) Ik hoor anders toch regelmatig het geluid van een crossmachien uit die richting komen...

Supra
27-06-2003, 00:00
tis gelijk een playstation spel...
overal kleine , extreme , moderige , ... weggetjes.
een modderbak van wel 100 m lang.
ge rijd meer op 3 of 2 wielen dan iets anders.
pure nostalgie en als kers op de taart : een uitgebrande wagen op zijn dak...
GENIETEN, NO LIMITS 4X4

alex4x4
27-06-2003, 12:10
het terreintje wat ik bedoel is in diepenbeek achter de kinepolis.

maar er zou nog een terrein zijn in wonck en een in genk.

voor diepenbeek ga je best niet langs de kant van de kinepolis binnen, maar langs de andere kant, op die manier stoor je geen buurtbewoners, maak je hun straat niet vuil ed.
en op die manier kunnen we langer van deze sporten genieten, want als de buurtbewoners te veel gaan klagen gaat het terrein snel gesloten worden.

Supra
27-06-2003, 12:20
ik bedoel ook het terein achter de kinepolis

Supra
27-06-2003, 12:22
een 4x4 club zou dat terein moeten opkopen en inkomgeld moeten vragen.volgens mij een goede investering. je verdient je geld dik terug. bv 10 euro voor een jeep en 5 euro voor een motor ? goed of slecht idee ???

alex4x4
28-06-2003, 13:42
slecht id, al die vergunningen dat altijd strenger worden, geluidsoverlast, de baan altijd vol met slijk.

we hebben enkele maanden geleden een brief naar de gemeente kontich en de vlaamse gemeeschap gestuurd om een terrein in kontich op te ruimen, met als tegenprestatie dat er legaal op gereden mag worden. We hebben nooit een deftig antwoord gehad, enkel doorverwijzingen. Dus doen we het nu maar illegaal hé. Niet dat we daar veel mensen storen, geluidsoverlast is er zeker niet vermits het naast de autostrade ligt.

Supra
28-06-2003, 16:51
miss een grote waterbak voor de uitgang. dan zijn alle bandjes en velgjes schoon... waar zijn ze mee bezig ! we betalen toch belastingen om de weg zuiver te houden...