PDA

View Full Version : TVRL 2 : GP van Italië in Monza


Mario
22-01-2003, 22:39
VOORBESCHOUWING GP VAN ITALIE IN MONZA

Na een bezoek aan la douce France trekt de TVRL voor de laatste Europese manche van het huidige seizoen naar Italië en meer bepaald het ultrasnelle circuit van Monza. Het heeft maar een haar gescheeld of tickets naar Italië moesten worden afgezegd. Immers, op de valreep zetten de eigenaars van Snetterton nog een grootse pr-campagne op om alsnog met de eer te gaan lopen. Maar vergeefs; Monza haalde het nipt.

Uitzonderlijk werd ervoor gekozen ook op de kombaan te rijden, wat voor extra spektakel moet zorgen, maar tevens voor extra gevaar. De uitgesproken favorieten voor deze baan zijn de Lotussen en eventueel deelnemende Eagles. De Brabham daarentegen maakt in principe geen kans en ook de Ferrari’s zullen het moeilijk krijgen om het ritme te volgen. Een groot vraagteken is de Sigwarth-Honda-combinatie. Het is zelfs niet zeker of het Honda-team überhaupt zal opdagen, omdat hun rijder blijkbaar ook verplichtingen heeft in Nascar.

Dat brengt ons op de stand in het kampioenschap. Indien Sigwarth opnieuw niet meedoet, stijgen de kansen van Big John om alsnog met de lauweren te gaan lopen. Zijn achterstand is puur mathematisch immers niet onoverkomelijk en in zijn prestatiecurve is een duidelijk stijgende trend te bemerken. Hij zal dus dubbel gemotiveerd zijn om z’n huid duur te verkopen. Bovendien kan hij ook z’n team nog aan de eindoverwinning helpen in het constructeurskampioenschap, wat mooi meegenomen zou zijn. In het landenkampioenschap lijkt het kalf voor Nederland na de GP van Frankrijk verdronken. De kloof van 80 punten is zo goed als onoverbrugbaar nu het erop lijkt dat de VRL-rijders een blijvende interesse vertonen.

Mario
22-01-2003, 22:42
Track: Milano Wed Jan 22 21:24:04 2003

PRACTICE TIMES

Pos No Driver Team Nat Time Diff Laps
1 10 rudy saenen Eagle BEL 2m16.351s 14
2 12 Tim Vanhee Lotus BEL 2m16.923s 00.572s 12
3 11 Steven Moerman Lotus BEL 2m17.235s 00.884s 13
4 20 Jan Verschueren Eagle BEL 2m17.291s 00.940s 12
5 8 Stefan Sigwarth Honda HOL 2m18.103s 01.752s 16
6 15 Big John Ferrari HOL 2m18.763s 02.412s 11
7 13 Wouter Naessens Ferrari BEL 2m18.803s 02.452s 15
8 14 Mario Sablon Brabham BRA 2m20.615s 04.264s 12
9 17 Marc Vekeman Eagle BEL 2m20.753s 04.402s 9
10 16 Werner Pessendorffe Ferrari BEL 2m21.577s 05.226s 12
11 4 Dutch.GPL Brabham HOL No time No time 0

All times are official
Generated with GPL Replay Analyser


Track: Milano Wed Jan 22 21:24:04 2003

RACE RESULTS (After 15 laps)

Pos No Driver Team Nat Laps Race Time Diff
1 12 Tim Vanhee Lotus BEL 15 34m42.414s
2 20 Jan Verschueren Eagle BEL 15 34m53.526s 11.112s
3 8 Stefan Sigwarth Honda HOL 15 35m04.935s 22.521s
4 11 Steven Moerman Lotus BEL 15 36m01.402s 1m18.988s
5 15 Big John Ferrari HOL 15 36m10.373s 1m27.959s
6 14 Mario Sablon Brabham BRA 15 36m38.072s 1m55.658s
7 17 Marc Vekeman Eagle BEL 14 36m35.326s 1 lap(s)
8 10 rudy saenen Eagle BEL 7 16m34.962s 8 lap(s)
9 13 Wouter Naessens Ferrari BEL 4 9m38.970s 11 lap(s)
10 16 Werner Pessendorffe Ferrari BEL 0 0m00.000s 15 lap(s)
11 4 Dutch.GPL Brabham HOL 0 DidNotStart 15 lap(s)


Race results are unofficial
(Replay might have been saved before end of race)

RACE FASTEST LAPS

Pos Driver Time Lap
1 Tim Vanhee 2m17.042s 14
2 rudy saenen 2m17.470s 3
3 Jan Verschueren 2m17.544s 15
4 Steven Moerman 2m17.973s 3
5 Stefan Sigwarth 2m18.590s 15
6 Big John 2m18.930s 9
7 Wouter Naessens 2m19.728s 2
8 Mario Sablon 2m20.072s 13
9 Marc Vekeman 2m24.482s 14
10 Dutch.GPL No time
11 Werner Pessendorffe No time


LEADERS

Driver Laps
Tim Vanhee 1-15

Number of lead changes: 0
Number of leaders: 1


LAPS LED

Driver Laps led
Tim Vanhee 15


HIGHEST CLIMBER

Driver Start Finish Change
Stefan Sigwarth 5 3 2
Marc Vekeman 9 7 2
Mario Sablon 8 6 2
Jan Verschueren 4 2 2
Big John 6 5 1
Tim Vanhee 2 1 1
Dutch.GPL 11 11 0
Werner Pessendorffe 10 10 0
Steven Moerman 3 4 -1
Wouter Naessens 7 9 -2
rudy saenen 1 8 -7


ON TRACK LAPS

Driver Laps/Total Percent
Jan Verschueren (13/15) 86.67
Tim Vanhee (12/15) 80.00
Big John (11/15) 73.33
Stefan Sigwarth (8/15) 53.33
Mario Sablon (7/15) 46.67
Steven Moerman (6/15) 40.00
rudy saenen (6/7) 85.71
Marc Vekeman (2/14) 14.29
Wouter Naessens (1/4) 25.00


RACE LAPTIME CONSISTENCY
(first lap excluded)

Driver Avg Deviation Std Deviation Avg Laptime Laps
Jan Verschueren 0.498 0.692 2m18.681s 15
Stefan Sigwarth 0.961 1.855 2m19.660s 15
Tim Vanhee 1.026 1.573 2m18.456s 15
Wouter Naessens 2.809 3.263 2m23.461s 4
rudy saenen 4.422 5.632 2m21.381s 7
Mario Sablon 5.525 6.894 2m26.165s 15
Big John 6.175 7.943 2m24.446s 15
Steven Moerman 6.247 6.825 2m24.014s 15
Marc Vekeman 7.551 9.467 2m36.780s 14


All times are unofficial
(Replay might have been saved before end of race)

Generated with GPL Replay Analyser


Track: Milano Wed Jan 22 21:24:04 2003

Driver: Dutch.GPL - Brabham

No practice laps

No race laps


Driver: Stefan Sigwarth - Honda

Practice laps
Lap 1: 2m29.805s
Lap 2: 2m56.885s [Off the track, Invalid lap]
Lap 3: 2m25.040s
Lap 4: 2m18.785s
Lap 5: 1m43.409s [Off the track, Invalid lap]
Lap 6: 2m35.164s [Off the track]
Lap 7: 2m18.103s [Off the track]
Lap 8: 2m18.731s
Lap 9: 1m21.237s [Off the track, Invalid lap]
Lap 10: 2m24.988s [Off the track]
Lap 11: 51.545s [Off the track, Invalid lap]
Lap 12: 2m37.098s [Off the track]
Lap 13: 2m19.247s [Off the track]
Lap 14: 2m18.487s
Lap 15: 1m20.303s [Off the track, Invalid lap]
Lap 16: 2m25.813s [Off the track]

Race laps
Lap 0: 49.430s
Lap 1: 2m27.971s [Off the track]
Lap 2: 2m19.435s
Lap 3: 2m19.427s
Lap 4: 2m19.305s
Lap 5: 2m26.249s [Off the track]
Lap 6: 2m19.039s [Off the track]
Lap 7: 2m19.547s
Lap 8: 2m19.146s
Lap 9: 2m19.808s [Off the track]
Lap 10: 2m18.847s [Off the track]
Lap 11: 2m18.752s
Lap 12: 2m19.216s [Off the track]
Lap 13: 2m18.873s
Lap 14: 2m19.014s [Off the track]
Lap 15: 2m18.590s


Driver: Tim Vanhee - Lotus

Practice laps
Lap 1: 2m24.579s
Lap 2: 2m37.062s [Off the track]
Lap 3: 2m21.128s
Lap 4: 2m17.250s
Lap 5: 2m05.512s [Off the track, Invalid lap]
Lap 6: 2m29.016s
Lap 7: 2m16.923s
Lap 8: 1m31.729s [Off the track, Invalid lap]
Lap 9: 2m15.147s [Off the track, Invalid lap]
Lap 10: 2m25.017s [Off the track]
Lap 11: 1m37.986s [Off the track, Invalid lap]
Lap 12: 2m24.637s

Race laps
Lap 0: 47.714s
Lap 1: 2m24.024s
Lap 2: 2m17.901s
Lap 3: 2m18.356s
Lap 4: 2m17.715s [Off the track]
Lap 5: 2m17.284s
Lap 6: 2m23.444s [Off the track]
Lap 7: 2m17.788s
Lap 8: 2m18.490s
Lap 9: 2m19.867s [Off the track]
Lap 10: 2m19.211s
Lap 11: 2m17.768s
Lap 12: 2m18.056s
Lap 13: 2m18.375s
Lap 14: 2m17.042s
Lap 15: 2m17.093s

Mario
22-01-2003, 22:43
Driver: rudy saenen - Eagle

Practice laps
Lap 1: 2m24.865s
Lap 2: 2m17.739s [Off the track]
Lap 3: 2m17.075s
Lap 4: 2m17.220s
Lap 5: 2m16.351s
Lap 6: 2m21.639s [Invalid lap]
Lap 7: 2m26.200s
Lap 8: 2m18.006s [Off the track]
Lap 9: 2m17.222s
Lap 10: 2m17.217s
Lap 11: 2m17.343s
Lap 12: 4m02.519s [Off the track, Invalid lap]
Lap 13: 2m16.775s
Lap 14: 2m16.431s

Race laps
Lap 0: 47.450s
Lap 1: 2m26.940s
Lap 2: 2m18.211s
Lap 3: 2m17.470s
Lap 4: 2m18.794s
Lap 5: 2m17.782s
Lap 6: 2m33.367s [Off the track]
Lap 7: 2m22.662s


Driver: Werner Pessendorffe - Ferrari

Practice laps
Lap 1: 2m32.818s [Off the track, Unknown incident]
Lap 2: 2m24.220s
Lap 3: 2m22.082s
Lap 4: 2m22.525s
Lap 5: 2m21.880s
Lap 6: 1m33.312s [Off the track, Invalid lap]
Lap 7: 2m28.611s [Off the track]
Lap 8: 2m43.549s [Off the track]
Lap 9: 2m21.577s
Lap 10: 4m15.102s [Off the track, Invalid lap]
Lap 11: 2m50.420s [Off the track]
Lap 12: 2m22.655s

No race laps


Driver: Steven Moerman - Lotus

Practice laps
Lap 1: 2m23.109s
Lap 2: 2m17.376s
Lap 3: 1m43.938s [Off the track, Invalid lap]
Lap 4: 2m23.917s
Lap 5: 2m39.129s [Off the track]
Lap 6: 2m17.739s [Off the track]
Lap 7: 1m39.535s [Off the track, Invalid lap]
Lap 8: 2m22.989s [Off the track]
Lap 9: 2m17.516s
Lap 10: 2m17.354s
Lap 11: 2m17.235s
Lap 12: 1m55.457s [Invalid lap]
Lap 13: 6m31.847s [Off the track, Invalid lap]

Race laps
Lap 0: 48.064s
Lap 1: 2m24.855s
Lap 2: 2m18.396s
Lap 3: 2m17.973s [Off the track]
Lap 4: 2m18.118s [Off the track]
Lap 5: 2m18.182s
Lap 6: 2m29.416s [Off the track]
Lap 7: 2m33.860s [Off the track]
Lap 8: 2m18.299s
Lap 9: 2m34.195s [Off the track]
Lap 10: 2m29.598s [Off the track]
Lap 11: 2m36.168s [Off the track]
Lap 12: 2m24.582s
Lap 13: 2m20.339s
Lap 14: 2m18.759s [Off the track]
Lap 15: 2m18.312s [Off the track]


Driver: Wouter Naessens - Ferrari

Practice laps
Lap 1: 2m46.002s [Off the track]
Lap 2: 2m19.454s
Lap 3: 1m55.832s [Off the track, Invalid lap]
Lap 4: 2m24.288s
Lap 5: 2m24.366s [Off the track]
Lap 6: 45.188s [Off the track, Invalid lap]
Lap 7: 2m33.336s [Off the track]
Lap 8: 2m38.658s [Off the track]
Lap 9: 1m17.918s [Off the track, Invalid lap]
Lap 10: 2m28.207s [Off the track]
Lap 11: 2m42.562s [Off the track]
Lap 12: 2m18.803s
Lap 13: 2m07.617s [Off the track, Invalid lap]
Lap 14: 2m24.025s [Off the track]
Lap 15: 2m34.901s [Off the track]

Race laps
Lap 0: 50.468s
Lap 1: 2m25.832s
Lap 2: 2m19.728s [Off the track]
Lap 3: 2m22.980s [Off the track]
Lap 4: 2m27.676s [Off the track]


Driver: Marc Vekeman - Eagle

Practice laps
Lap 1: 2m57.311s [Off the track]
Lap 2: 2m22.338s
Lap 3: 2m24.622s [Off the track]
Lap 4: 2m25.476s [Off the track]
Lap 5: 2m20.753s
Lap 6: 7m19.653s [Off the track, Invalid lap]
Lap 7: 4m06.526s [Off the track, Invalid lap]
Lap 8: 3m02.268s [Off the track]
Lap 9: 2m39.901s [Off the track]

Race laps
Lap 0: 51.022s
Lap 1: 2m33.875s [Off the track]
Lap 2: 2m44.929s [Off the track]
Lap 3: 2m40.736s [Off the track]
Lap 4: 2m36.529s [Off the track]
Lap 5: 2m34.349s [Off the track]
Lap 6: 2m33.937s [Off the track]
Lap 7: 2m37.652s [Off the track]
Lap 8: 2m28.844s [Off the track]
Lap 9: 2m26.729s [Off the track]
Lap 10: 2m28.269s [Off the track]
Lap 11: 2m56.542s [Off the track]
Lap 12: 2m53.128s [Off the track]
Lap 13: 2m32.017s
Lap 14: 2m24.482s


Driver: Jan Verschueren - Eagle

Practice laps
Lap 1: 2m34.664s
Lap 2: 2m19.132s
Lap 3: 2m18.342s
Lap 4: 2m18.057s
Lap 5: 1m32.266s [Invalid lap]
Lap 6: 2m27.969s
Lap 7: 2m19.288s [Off the track]
Lap 8: 2m18.702s
Lap 9: 2m02.484s [Invalid lap]
Lap 10: 2m29.710s
Lap 11: 2m17.777s
Lap 12: 2m17.291s

Race laps
Lap 0: 48.586s
Lap 1: 2m31.110s
Lap 2: 2m18.527s
Lap 3: 2m19.389s
Lap 4: 2m18.210s
Lap 5: 2m20.380s
Lap 6: 2m19.038s
Lap 7: 2m18.803s
Lap 8: 2m18.665s [Off the track]
Lap 9: 2m18.669s
Lap 10: 2m18.869s
Lap 11: 2m18.708s
Lap 12: 2m17.882s
Lap 13: 2m17.783s
Lap 14: 2m19.077s [Off the track]
Lap 15: 2m17.544s


Driver: Big John - Ferrari

Practice laps
Lap 1: 2m41.789s [Off the track]
Lap 2: 2m31.325s [Off the track]
Lap 3: 2m33.921s
Lap 4: 2m21.740s
Lap 5: 2m20.327s
Lap 6: 2m18.770s
Lap 7: 6m18.930s [Invalid lap]
Lap 8: 2m28.163s
Lap 9: 2m32.047s [Off the track]
Lap 10: 2m19.185s
Lap 11: 2m18.763s

Race laps
Lap 0: 49.224s
Lap 1: 2m26.607s
Lap 2: 2m32.642s [Off the track]
Lap 3: 2m20.054s
Lap 4: 2m19.503s
Lap 5: 2m38.944s
Lap 6: 2m20.383s
Lap 7: 2m20.106s [Off the track]
Lap 8: 2m21.325s
Lap 9: 2m18.930s
Lap 10: 2m44.983s [Off the track]
Lap 11: 2m20.165s
Lap 12: 2m21.803s
Lap 13: 2m19.558s
Lap 14: 2m23.175s [Off the track]
Lap 15: 2m20.685s


Driver: Mario Sablon - Brabham

Practice laps
Lap 1: 4m39.377s [Off the track, Invalid lap]
Lap 2: 2m23.099s [Off the track]
Lap 3: 2m23.145s
Lap 4: 4m15.488s [Off the track, Invalid lap]
Lap 5: 2m30.285s [Off the track]
Lap 6: 2m21.167s [Off the track]
Lap 7: 2m37.549s [Off the track]
Lap 8: 2m35.588s [Off the track]
Lap 9: 2m47.265s [Off the track, Invalid lap]
Lap 10: 2m28.673s
Lap 11: 2m20.615s [Off the track]
Lap 12: 2m20.748s

Race laps
Lap 0: 50.043s
Lap 1: 2m29.433s
Lap 2: 2m30.055s [Off the track]
Lap 3: 2m21.391s
Lap 4: 2m45.502s [Off the track]
Lap 5: 2m33.333s [Off the track]
Lap 6: 2m28.462s [Off the track]
Lap 7: 2m21.959s
Lap 8: 2m21.818s [Off the track]
Lap 9: 2m32.149s [Off the track]
Lap 10: 2m21.579s
Lap 11: 2m22.116s
Lap 12: 2m25.478s [Off the track]
Lap 13: 2m20.072s
Lap 14: 2m21.432s [Off the track]
Lap 15: 2m20.964s


Generated with GPL Replay Analyser


Track: Milano Wed Jan 22 21:24:04 2003

LAP BY LAP RACE REPORT

Start of the race:
Dutch.GPL fails to make the start.
Polesitter rudy saenen in a Eagle leads the field as the flag drops.

Lap 1:
Mario Sablon overtakes Jan Verschueren.
Mario Sablon is in position 7 at the end of the lap.
Stefan Sigwarth overtakes Jan Verschueren.
Stefan Sigwarth is in position 6 at the end of the lap.
Wouter Naessens overtakes Stefan Sigwarth.
Wouter Naessens overtakes Jan Verschueren.
Wouter Naessens is in position 5 at the end of the lap.
Big John overtakes Stefan Sigwarth.
Big John overtakes Jan Verschueren.
Big John is in position 4 at the end of the lap.
Steven Moerman overtakes rudy saenen.
Steven Moerman is in position 2 at the end of the lap.
Tim Vanhee overtakes rudy saenen.
Tim Vanhee is in position 1 at the end of the lap.
rudy saenen loses the lead.
The new race leader is Tim Vanhee.
Werner Pessendorffe retires the Ferrari.

Lap 2:
Jan Verschueren overtakes Mario Sablon.
Jan Verschueren overtakes Big John.
Jan Verschueren is in position 6 at the end of the lap.
Stefan Sigwarth overtakes Big John.
Stefan Sigwarth is in position 5 at the end of the lap.
Wouter Naessens overtakes Big John.
Wouter Naessens is in position 4 at the end of the lap.

Lap 3:
Jan Verschueren overtakes Wouter Naessens.
Jan Verschueren is in position 5 at the end of the lap.
Stefan Sigwarth overtakes Wouter Naessens.
Stefan Sigwarth is in position 4 at the end of the lap.

Lap 5:
Marc Vekeman overtakes Wouter Naessens.
Marc Vekeman is in position 8 at the end of the lap.
Mario Sablon overtakes Wouter Naessens.
Mario Sablon is in position 7 at the end of the lap.
Big John overtakes Wouter Naessens.
Big John is in position 6 at the end of the lap.
Jan Verschueren overtakes Stefan Sigwarth.
Jan Verschueren is in position 4 at the end of the lap.
Wouter Naessens retires the Ferrari.

Lap 6:
Jan Verschueren overtakes rudy saenen.
Jan Verschueren is in position 3 at the end of the lap.

Lap 7:
Stefan Sigwarth overtakes rudy saenen.
Stefan Sigwarth overtakes Steven Moerman.
Stefan Sigwarth is in position 3 at the end of the lap.
Jan Verschueren overtakes Steven Moerman.
Jan Verschueren is in position 2 at the end of the lap.

Lap 8:
Marc Vekeman overtakes rudy saenen.
Marc Vekeman is in position 7 at the end of the lap.
Mario Sablon overtakes rudy saenen.
Mario Sablon is in position 6 at the end of the lap.
Big John overtakes rudy saenen.
Big John is in position 5 at the end of the lap.
Steven Moerman overtakes rudy saenen.
Steven Moerman is in position 4 at the end of the lap.
rudy saenen retires the Eagle.

Lap 14:
What would become the fastest lap of the race is set by Tim Vanhee.
The time is an impressive 2m17.042s.

End of the race:
Tim Vanhee wins the race 11.112s ahead of Jan Verschueren.
Last of the podium finishers was Stefan Sigwarth,
finishing 22.521s behind the winner.

Finishing order and last lap info is unofficial
(Replay might have been saved before end of race)

Generated with GPL Replay Analyser

Werner333
22-01-2003, 22:53
Frustratie, frustratie.
Getraind met volle tanks (zoals steeds) en dat gaf gezien de tijd wat hoop op een redelijke race.
In de eerste bocht passer ik iemand en als ik in Lesmo kom zit ik al kort achter de volgende wagen die ik wil inhalen.
Maar dan loopt men PC vast................. :fight:
Spijtig want die iemand die ik ingehaald heb is denk ik Mario.
En als je ziet waar hij eindigd.
Frustratie, frustratie.

Obi-Jan
23-01-2003, 02:35
Werner, welke graphische versie van de Ferrari gebruik je?

Ik heb een gelijkaardig probleem gehad met de v2.0 en 2.1a versie Ferrari van de GPLEA. Crash to desktop, afgewisseld met de occasionele hard lock-up. Met de meer recente versie 2.3 zijn de problemen van de baan.

Als je een GF3 gebruikt, zou het ook gunstig kunnen zijn van een al wat oudere driver te gebruiken. Ik gebruik de 29.42s van Creative Labs zonder het minste probleem. Buiten dat in RTCW de vijanden doorzichtig zijn, maar ja... da's maar een spelletje he. :D

Jan.
=---

Mario
23-01-2003, 10:25
Voor mij was het geen bijzonder geslaagde avond (alweer, zucht).

De kwalificaties verliepen maar zozo, maar op het einde kan ik nog m'n positie verbeteren van laatste naar op twee na laatste.

De start verloopt goed voor mij en ik kan zeker twee bolides voorbijsteken (waaronder S. Sigwarth). Die komen er echter gezwind weer voorbij (ik probeer ruimte te laten o.a. in de Curva Grande, wat nog lukt ook). Daarna veel te veel fouten in de eerste racehelft. Nog een ronde Big John gevolgd, maar dat was het. De tweede racehelft ging het stukken beter, maar toen was het al te laat.

1 shift-r in de 1ste Lesmo, wat de plek was waar ik er het meeste ben afgegaan. Ook eenmaal in een van de kombochten een spin van 180° gemaakt (koude banden), maar wonderwel de wagen opgevangen en zonder schade kunnen voortrijden. Voorts nog een pr tijdens de race (net geen 2.19), maar da's ook niet zo heel verwonderlijk gezien de beperkte voorbereiding.

Ik heb begrepen dat het voor zowat iedereen een nogal saaie bedoening was (ikzelf heb nooit iemand gezien, buiten de eerste 2-3 ronden). Da's wel jammer, had er iets meer strijd verwacht. Enfin, op naar Mosport. Dat wordt een ander paar mouwen.

PS : hoeveel percent van de tijd rijdt men hier volgas in 5de ? Toch zeker 50 % denk ik, wellicht meer. Heb me tijdens de race afgevraagd of het stuk vanaf de Parabolica tot de Curva Grande niet ongeveer even lang is als de Mulsanne, maar dat zal misschien toch nog wat schelen.

Timpreza
23-01-2003, 15:17
50% volgas.... ik zou durven zeggen 80% van de tijd of meer... (voor mij toch :p)

Echt spannend was het idd niet. Ik had vanaf de tweede plaats een betere start dan Rudy op de pole, en ik ging hem vlot voorbij.
Moerie was de enige die me kon bijhouden tot die halverwege de race op de kombaan eraf gaat. Ongeveer hetzelfde moment was ik een beetje in slaap aan het vallen en ben ik gespind in het uitkomen van Lesmo 1 zonder al te veel tijd te verliezen.
Ik had wat problemen om Marc te lappen op de kombaan. ik dacht dat hij naar boven ging om me voor te laten, maar toen ik naast hem kwam schoot hij terug naar beneden. Slechte setup of zo denk ik. Ik ben dan maar in een reflex van het gas gegaan en de apron opgereden en heb hem dan maar even later gelapt. Hij had iig veel problemen op op de baan te blijven. No harm done.
De rest van de race was niet spectaculair, ik heb geen auto's meer tegengekomen dan.
Zeggen dat we op Snetterton konden gereden hebben ;)

voor gedetailleerde uitslagen kun je ook hier een kijkje nemen: http://users.pandora.be/moerie/tvrl%20milano/

FleaBite
23-01-2003, 19:28
Ik was goed begonnen aan de race. Ik was Siggy en Mario voorbij gegaan. Stefan bleef wel in mijn kielzog, maar ik kon hem achter mij houden. Ik was intussen bij Big John gekomen, en we hebben een zeer leuk gevecht geleverd. Jammer genoeg had hij mij niet in het gat zien duiken dat hij in de Parabolica liet, toen hij zijn rempunt een beetje miste. Een kleine tik stuurde hem terug de baan af. Stefan zat intussen nog altijd achter mij. In de eerste Lesmo de volgende ronde verremde ik mij (ik ken nog altijd het rempunt niet goed daar), en hij ging me voorbij. Ook Jan kwam toen voorbij denk ik. Ik had niet zoveel tijd verloren en kon hen alletwee nog in het vizier houden.

Een ronde later liet ik me echter weer vangen aan die bump in de eerste kombocht, en was m'n wagen helemaal kwijt. Aanstormende Big John kon me niet meer ontwijken en raakte me behoorlijk hard (was al de derde maal toen, excuses BJ :/ )

Ik dacht niet nog aansluiting te kunnen vinden met de rest, en ben toen maar gestopt.

siggy
24-01-2003, 08:59
Mijn race was vrij saai, ook dankzij het circuit. Mijn start was zon beetje de slechste ooit, mn toeren waren gewoon in een keer weg zodat ik nauwelijks weg kon komen. Een aantal mensen reed me voorbij en na de eerste kombocht reed ik alweer een eagle (??) voorbij. In de eerste 2 ronden alleen wat mensen ingehaald die spinde of eraf getikt werden :o) en nadat ik zelf een foutje maakt bij het aanremmen van de lesmo kon ik de aansluiting bij een eagle rijden vergeten en kon mijn saaie race beginnen.
Toch nog derde geworden uiteindelijk gaaaap

wat is de volgende baan?

Mario
24-01-2003, 09:50
Mosport :D.

siggy
24-01-2003, 10:44
aaah bah :fight:

Obi-Jan
24-01-2003, 12:20
Goei baantje voor de Honda als ge vooraan kunt komen en daar blijven. Onlangs daar een race gehad met nen Honda rijder die in de 1m25s zat, maar ik kwam er met de Lotus niet langs.

Hoe ik vanop positie 2 aan de start en de leiding na de eerste bocht achter hem terecht gekomen was is een ander verhaal. :frusty:

Jan.
=---

Mario
24-01-2003, 13:13
Originally posted by Timpreza
50% volgas.... ik zou durven zeggen 80% van de tijd of meer... (voor mij toch :p)


Hola Tim, ik bedoelde volgas in 5de, niet in andere versnellingen. Anders zit zelfs ik ook wel aan 80 - 85 % :).