PDA

View Full Version : olé ole de mini is TOCH nog kampioen !!!


vinnie belcar
28-10-2002, 13:28
DOLGELUKKIG..... :D :D :D na een prachtige wedstrijd die in alle suspens was begonnen, hebben we onze slag toch nog kunnen binnenhalen, na de crono's zag het er nochthans niet goed uit, maar in de wedstrijd hebben wij het laken in de klasse toch nog naar onze kant kunnen trekken. Een prachtige manier om het seizoen af te sluiten. En daarbij toch nog een poduimplaats in het algemeen toerisme, joepie.
Hierbij wil ik alle paddockers bedanken voor de onvoorwaardelijke steun die julie ons hebt gegeven, jullie zijn altijd een morele steun geweest, in goede en slechte dagen, DANK U!!

Ik houd jullie deze winter op de hoogte van alle evolutie's van de wagen, ok.

salukes
Qvick motors racing
de Vinnie, from the winning mini !!!!!!!! :p

Werner333
28-10-2002, 13:52
Nen dikke proficiat van mij. Oververdiend. Spijtig genoeg net geen podium in de race zelf, maar wie trekt dat zich nu nog aan :)
Geniet er nu maar van.

Beemer
28-10-2002, 14:11
Proficiat Vinnie, ik heb je gisteren net gemist in jullie box, maar toch via deze weg dan!!

Jullie hebben het zeker en vast verdiend!!

Bart
28-10-2002, 15:26
Ongetwijfeld heeft jullie project extra financiële en persoonlijke inspanningen gevraagd in vergelijking
met het aan de start brengen van een Porsche of touring BMW.

Dat dit gepaard gaat met extra aandacht en appreciatie zullen jullie het afgelopen seizoen ook wel gemerkt
hebben zeker ;)

én als de resultaten dan ook nog meteen volgen vind ik dit zeer knap!

Proficiat aan heel het team en entourage!!!

schumivill
28-10-2002, 16:00
De gepaste bekroning van een prachtig seizoen,proficiat aan het ganse team,en euhhh,niet te zat ehh :D

Sennake
28-10-2002, 18:06
Eric en Vinnie, ook van mij een dikke proficiat toegewenst. Hard werk is op den duur dan toch beloond met een lauwerkrans. Het is jullie van harte gegund!

Scapa
28-10-2002, 18:27
Proficiat Vinnie, Eric en het ganse Qvick team voor deze geweldige prestatie! Het is jullie van harte gegund

btw: bedankt voor gisterenavond uw camionette te verzetten zodat we met onze truck sneller doorkonden ;)

Mark
28-10-2002, 21:58
jullie liggen 1 jaar voor op de plannig......geloof dat 2002 een testjaar was. Je kunt het slechter treffen, proficiat!

speedkicks
29-10-2002, 13:07
Originally posted by Marshal
jullie liggen 1 jaar voor op de plannig......geloof dat 2002 een testjaar was. Je kunt het slechter treffen, proficiat!
Wat moet dat dan volgend jaar geven? :)

Maarten
29-10-2002, 17:32
idd sterke prestatie van één van de wagens die de belcar nog wat extra glans heeft gegeven

proficiat mannen

vincentdb2001
29-10-2002, 19:22
Proficiat, Vinnie, Eric !! En ook aan heel de team een dikke proficiat !!

En... bedankt om ons van zo een mooie wagen te hebben laten genieten !!!
http://membres.lycos.fr/vincentdb/BelgianMasters/Belcar/P1010275.JPG
Gewoon een prachtige wagen !!



Vincent

fordje
29-10-2002, 19:58
PROFICIAT !!!!

1° seizoen, 1° succes. Wie doet beter ?

En nu uitrusten zeker... :D :D

Mika 2000
29-10-2002, 23:53
Originally posted by vincentdb2001
Proficiat, Vinnie, Eric !! En ook aan heel de team een dikke proficiat !!

En... bedankt om ons van zo een mooie wagen te hebben laten genieten !!!
http://membres.lycos.fr/vincentdb/BelgianMasters/Belcar/P1010275.JPG
Gewoon een prachtige wagen !!



Vincent
Inderdaad zie hier nog een fotooke :p
http://users.pandora.be/mika2000/ad1.jpg

Oneliner
29-10-2002, 23:57
Proficiat Vinnie!
Nog maar eens een proficiat. Zeker en vast ook om met zulk een project voor de dag te komen, wat de facto toch enkele onwetendheden met zich meebrengt.

Het doet echt enorm deugd om tussen al die BMW's en Porsches eens een Mini te zien voorbij scheuren.

Volgend jaar misschien TUSSEN de vipers en de porsches?? :)

R@ce@holiC
29-10-2002, 23:59
En nog een fotootjev deze prachtige wagen...
http://users.pandora.be/misteryracing/niet%20deleten/minimasters.jpg

Ook van mijnentwege , proficiat vinnie , eric en het hele team ! Klein team , grootse prestaties en zo moet da !!! :D

Wieter
30-10-2002, 00:02
In het begin heeft iedereen eens goed gelachen met de mini,
awel jonges nu is het jullie beurt om eens goed te lachen.

Proficat hoor!

AlainH
05-11-2002, 22:32
Nen dikke proficiat aan het hele team !
Tot binnenkort ;)

Jan
06-11-2002, 10:11
De Mini kleurt de Belcar kompetitie en boekt bovendien in het debuutjaar een prachtig resultaat. Mijn felicitaties jongens, en volgend jaar min(i)stens even goed!
Hopelijk krijgt jullie initiatief om met "iets anders" aan de start te komen navolging.

jan

Rallyloverke
06-11-2002, 10:20
Ik zag op een foto ook de naam J.P. Blaise als piloot staan, heeft die ook niet Rallycross gereden?

Inderdaad een prachtige wagen en een welgekomen afwisseling tussen de Porsches, Vipers, ... en gefeliciteerd!