PDA

View Full Version : Sport/voetbal Magazine geeft Preview F1 seizoen 2007


Saar81
21-02-2007, 16:08
Hey,

Ik zie hier vandaag in Sport/Voetbalmagazine dat er volgende week een Editie uitkomt met een overzicht van het Formule 1 seizoen 2007.
Dat moet ik zeker hebben!:gas:

Grtz,

Jan
21-02-2007, 17:12
OOK WELKOM HIER :rolleyes: :rolleyes: :confused:

Graag eerst even nalezen hoe we hier met mekaar omgaan vooraleer met vette rode letters te gooien in de verkeerde thread ;)

Ottooke
21-02-2007, 18:39
Even de thread op de correcte plaats gezet en de titel aangepast die de inhoud beter aanduidt.

Saar81, je kan ook best eens De Paddock FAQ (http://www.depaddock.eu/FAQ/index.htm) nalezen, meer bepaald het Beleid.

Verder wens ik je ook aangename tijd op De Paddock ;)

TommySoprano
23-02-2007, 14:25
Hey,

Ik zie hier vandaag in Sport/Voetbalmagazine dat er volgende week een Editie uitkomt met een overzicht van het Formule 1 seizoen 2007.
Dat moet ik zeker hebben!:gas:

Grtz,


Als het van die "kenners" komt zal het wel gene vette zijn. Koop liever een echte F1 gids zoals die van Autohebdo of Autosport. Dat zijn pas autosportbladen. (enfin, vind ik toch...)

TommySoprano
26-02-2007, 18:19
Bij nader inzien, ga ik het woensdag toch eens kopen denk ik. Wie weet staat er misschien nog iets interessants in... En wie weet is het wel de terugkeer van gemotoriseerde sporten in sportmagazine. (about time). Sinds enkele jaren brengt "Der Kicker", een Duits voetbalblad ook een F1-gids bij het begin van het seizoen. Ze waren destijds wel verplicht om daarmee te beginnen aangezien de formule 1 (dankzij der Michaël) in Duitsland populairder werd dan voetbal...