PDA

View Full Version : [DTM 2006] Round 10 - Hockenheim


gwyllion
27-10-2006, 10:43
Thed Björk vervangt opnieuw Nicolas Kiesa.
Yet another no from the medical staff

Nicolas Kiesa felt totally fit and ready to go out and do his job this week end at Hockenheimring, and today he was up for the doctors test.

"I did everything he (the race doctor) asked me to do, but still he found that I was not in a condition to race this week end. I must say that I am dissapointed as I hoped to make a good performance in this last race of the year, but if the doctor says it's not safe, it's better that I don't drive - after all, safety comes first for me and for my colleagues in racing", says Nicolas Kiesa from Baden Württemberg.bron: http://www.kiesa.com/news_view061026.html

gwyllion
27-10-2006, 10:44
Als Björk het opnieuw goed doet, ben ik er zeker van dat hij een zeteltje aangeboden krijgt voor 2007.

smiley
28-10-2006, 15:00
HHF op pole !! :applaus: :worship:
ik hoop dat hij er iets van kan maken !

ickx heeft de audi nog maar eens in de prak gereden.. :rolleyes:

smiley
29-10-2006, 18:46
spengler wint weer :eek: voor green en kristensen

ikzelf vond het niet zo een interesant seizoen.. (omdat opel niet meedeed natuurlijk) :D,maar toch even over wat ik van het seizoen 2006 vond...

*Schneider : gewoon terug van weg geweest..!! zeer constant seizoen.. elke race uitgereden en vaak op podium.. zo wordt je kampioen ;) :worship:
ik denk ook dat er bij mercedes weer veel op hem gerekent werd.. met het weggaan van paffett

*Spengler : jah ik mag hem nog steeds niet na openingsrace van 2005 waar hij fassler deed spinnen :mad: , maar toch een super goed seizoen, vooral de laatste races.. 4 van de 6 laatste races gewonnen :eek: iemand wat in 2007 wel voor de titel kan gaan denk ik !

*Kristensen : ook een goed seizoen voor hem ook constant.. maar 2 x een 0 behaalt, dat doet niet goed in een kampioenschap ! maar toch moo gereden !

*Tomczyk : 1ste DTM zege en 4de plaats in de eindstand.. met dubbel zo veel punten als eckstrom :applaus: vooral sterk in het 2de deel van seizoen

*Green : ondanks 3 x van op de pole en 2 x vanop de 2de plek te starte, geen enkele zege.. verspeelde trouwens zijn zege in brands hatch..

*Hakkinen : niet echt om van om te vallen, maar als hij punte pakte stond hij wel 3 van de 4 keer op het podium.. ik denk niet echt dat mika voor het kampioenschap gaat, maar eerder voor de fun meedoet

*Frentzen : ook bij audi lukt het niet allemaal 100% maar toch weer 2 x 3de en een pole

*Eckstrom : wat een rotseizoen voor hem ! de 2 eerste races valt hij uit, in brands hatch krijgt hij de zege in de schoot geworpen door de opgave van kristensen en het uitstapje van green.. en na brands hatch lukt het weer allemaal niet.. volgend jaar beter !

dan nog enkele opvallers

*Alesi : beste 2005 wagen.. op een 9de plek :applaus: 4de plek op de nurburgring !

*Scheider : super goede comeback ! 2de 2005 wagen op 10de plek !
vooral in zandvoort was hij sterk ! hij reed zo met de 2006 wagens mee.. pakte regelmatig punten, vooral in het 2de deel van seizoen ! iemand wat ik in 2007 wel eens in een 2007 wagen zie zitten !

*Margaritis : 3de 2005 op 11de plek, ik vond hem dit seizoen wel goed ! alleen had hij dit seizoen regelmatig pech terwijl hij in de punten reed.. afentoe ook wel eens wat wild zoals tegen mucke tijdens openingsrace :no:

*Ickx als we ze volgend jaar terug zien, zal het zijn om wafels te bakken voor audi :+ (voor degene wat gisteren de quali hebben gezien)
als ze dan toch sprint koersen wilt rijden, kan ze beter naar de wtcc gaan denk ik.. of gewoon uit de sprint-tourisme racerij blijven..
ok, ze reed met een 2004 wagen, maar dan nog.. ze was echt niet goed genoeg voor de DTM..

en dat is wat ik er van vond....

Mark
30-10-2006, 01:07
Enkele foto's gemaakt door een bevriende Paddocker die ik in mijn mailbox aantrof: