PDA

View Full Version : Paddockers, steun het nieuwe Belcar-concept door uw aanwezigheid tijdens de 1ste race


De Paddock
07-03-2006, 00:56
Beste Paddockers,

In het weekend van 8/9 april zal de Belcar voor het eerst in haar nieuwe concept gaan racen tijdens de Belcar First Race op Spa. Wat is een betere stimulans dan de massale aanwezigheid van de liefhebbers die op dit forum voorbij komen?

Steun de organisatie, teams en coureurs door uw bezoek bij dit nieuwe initiatief. Nog geen (gratis) uitnodiging ontvangen om dit evenement te bezoeken? Stuur dan een mailtje naar marshal@paddock.net ;)

Bij ons geen prijsvragen of wollige teksten zoals op andere sites, bij ons is het altijd prijs :)

Mario
07-03-2006, 09:27
Ik zit dan in Granada. :)

Pinzie
07-03-2006, 16:59
Normaal gezien ga ik kijken, wel nog even mijn kaart gaan afhalen bij A.J.

A.J.
07-03-2006, 17:24
heb hier nog een stapeltje kaarten liggen...

The Interceptor
07-03-2006, 17:46
Ik zit dan in Granada. :)

En ikke in China :) had anders zeker van de partij geweest!

Mr.Dallara
07-03-2006, 18:15
En ikke in China :) had anders zeker van de partij geweest!

Alé manne, leer toch vakantie plannen ;)
Ik ben 18dagen in Thailand en mis geen enkel top autosport event in ons landje. Vertrek de dag na de Belcar First race en kom terug enkele dagen voor de WS zolder onveilig maken...

Netforce_1
07-03-2006, 20:54
Fijne actie van de Paddock en bedankt voor het aanbod maar ik was 1 van de 100 (of 200 of 300:D ) gelukkigen die een ticket wist te bemachtigen via racingworld.be. Ik weet enkel nog niet hoe of waar ik mijn kaartje zal kunnen/moeten afhalen (Dries laat maar iets weten via pm)

En euh... laat de tickets voor de volgende races ook maar komen :)

Luuk S
13-03-2006, 20:29
Heb mijn kaarten ook al, zal er zeker zijn.

Nicki_Mks
13-03-2006, 21:42
Is het normaal dat er nog geen antwoord gekomen is op het mailtje (niet dat ik opdringerig wil doen, maar het het is maar voor de zekerheid ;) )?

Mark
13-03-2006, 21:48
Is het normaal dat er nog geen antwoord gekomen is op het mailtje (niet dat ik opdringerig wil doen, maar het het is maar voor de zekerheid ;) )?

Heb er toch al heel wat gehad maar die van jou heb ik niet gezien :confused: bij deze stuur ik je het mailtje nog eens, geven een bevestiging bij goede ontvangst ;)

Nicki_Mks
13-03-2006, 22:16
Ik heb het mailtje gekregen, de omslag vertrekt first thing in the morning. Nogmaals bedankt.

marcel
13-03-2006, 23:00
ik heb ook nog geen antwoord gekregen? ben er nochtans zeker van dat ik een mailtje heb gestuurd

Mark
13-03-2006, 23:39
ik heb ook nog geen antwoord gekregen? ben er nochtans zeker van dat ik een mailtje heb gestuurd

Ook u heeft een mailtje ;) Als iemand anders nog op een antwoord zit te wachten.....excuses, de mailbox heeft weer nukken en kuren:fight: Normaal gesproken heb je binnen 24 uur een antwoord............is dat niet het geval, dan klopt er iets niet met mijn mailbox ;)

marcel
14-03-2006, 00:25
Bedankt!

stefco
15-03-2006, 00:34
Ik heb ook al 2 keer gemaild, maar nog geen antwoord gekregen:(

Mark
15-03-2006, 08:41
Ik heb ook al 2 keer gemaild, maar nog geen antwoord gekregen:(

Mail onderweg ;)

Wie alsnog kaarten wil, mailen naar markreijnders@hotmail.com

moore
15-03-2006, 10:03
ik ook gemailt maar ook geen antwoord gehad
dus als je mailt enkel nog op deze
moorefan082@msn.com

thx

autofoto.be
18-03-2006, 09:31
Hallo,

Merci, de kaarten zijn binnen!

Groeten en tot Spa-Francorchamps.

Dries DS
25-03-2006, 23:21
Fijne actie van de Paddock en bedankt voor het aanbod maar ik was 1 van de 100 (of 200 of 300:D ) gelukkigen die een ticket wist te bemachtigen via racingworld.be. Ik weet enkel nog niet hoe of waar ik mijn kaartje zal kunnen/moeten afhalen (Dries laat maar iets weten via pm)

En euh... laat de tickets voor de volgende races ook maar komen :)

Beste Netforce_1,

De tickets zullen ter beschikking zijn in het Welcome Office. De reden waarom de 'winnaars' tot op heden van mij nog geen bericht ontvingen omtrent het afhalen van hun tickets is vrij eenvoudig: het is (ook bij de organisatie) nog niet bekend waar dat Welcome Office gevestigd zal zijn voor deze race. :( Van zodra we via de organisatie bevestiging krijgen, zullen jullie op de hoogte worden gebracht via mail.

Wat betreft die gratis tickets voor de volgende races: wij (en nog anderen) doen ons uiterste best om jullie verder te verwennen met gratis tickets. Voor de World Series zal Renault alvast weer gretig met tickets strooien :applaus: . En via een goed ingelichte bron vernam ik gisteren dat er ook voor enkele BELCAR-weekends nog wel wat uitnodigingen te rapen zullen vallen:applaus: . Met PRC Group, die BTCS/VW Fun Cup organiseren, werd enkele uren geleden alvast de deal gesloten dat jullie de tickets voor hun meetings gratis zullen kunnen downloaden via diverse media, zoals vorig jaar ook al het geval was:worship: .

Mvg,
:bye:
Dries De Smet

Mark
26-03-2006, 00:17
De tickets zullen ter beschikking zijn in het Welcome Office. De reden waarom de 'winnaars' tot op heden van mij nog geen bericht ontvingen omtrent het afhalen van hun tickets is vrij eenvoudig: het is (ook bij de organisatie) nog niet bekend waar dat Welcome Office gevestigd zal zijn voor deze race.

Vandaar dat wij, De Paddck, de tickets aan huis bezorgen van de fans ;)

Astra-fan
26-03-2006, 00:23
Vandaag op de Euro-Racing Show zowel kaarten voor de Belcar First Race als voor de World Series gekregen, gewoon bij het binnenkomen.

marcel
26-03-2006, 00:51
mijn ticketjes zijn ondertussen trouwens aangekomen, waarvoor dank :)

moore
26-03-2006, 08:59
ik heb mijn kaarten ook gehad, bedankt :)

Nicki_Mks
26-03-2006, 13:49
De mijne zijn ook toegekomen, waarvoor dank.

zwoemba
29-03-2006, 18:02
Zijn er nog kaarten beschikbaar?
Indien ja => jeroen@grabx-art.be

Thx :)

Astra-fan
29-03-2006, 18:08
Je kan gewoon de inkomkaart afprinten vanaf de site van Pitstop, www.pitstop.tv.

zwoemba
30-03-2006, 10:54
Ok, dankje!